CONSULTANT CALL CENTER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.


Vezi toate job-urile CONSULTANT CALL CENTER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Apa Nova Bucuresti
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Apa Nova Bucureşti (societate ce face parte din Grupul Veolia) are principal obiect de activitate gestiunea serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare pe teritoriul Municipiului Bucureşti, fiind concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare din Municipiul Bucureşti, pe o perioadă de 25 de ani, începând cu anul 2000.

    Cerinte

    - Studii: medii (profil filologie)
    - Capacitate de comunicare in relația cu clienții
    - Rezistenta la stres .
    - Disponibilitate pentru lucru in sistem de tura
    - Experiența similara ( centru de apeluri ) constituie un avantaj

    Responsabilitati

    - Asigura permanenta telefonica
    - Înregistrează datele pe suport informatic
    - Primește , filtrează si transmite apelurile telefonice primite de la clienți
    - urmărește trateaza comenzilor clienților si respectarea angajamentelor luate fata de clienți
    - Răspunde cu politețe, tact , si solicitudine la apelurile clienților .

    Confidențialitatea aplicației tale și protecția datelor personale sunt importante atât pentru tine cât și pentru Apa Nova București. Înainte de a aplica pentru un post în Apa Nova, consultă Nota de informare privind prelucrarea datelor candidaților, disponibila pe site-ul Apa Nova București, secțiunea Cariere.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Apa Nova Bucuresti. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Apa Nova Bucuresti >>