CONSULTANT CALL CENTER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile CONSULTANT CALL CENTER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.02.2022 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Nivel studii: superioare (profil filologie);
Nivel experiență: 1-3 ani;
Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
Constituie un avantaj cunoașterea aplicației informatice SAP;
Abilități soft: capacitate de ascultare activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală, responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă, rezistență la stres.
Preluarea apelurilor primite de la clienți și consumatori în vederea identificării și soluționării solicitărilor acestora;
Realizarea de operațiuni, înregistrări în baza de gestiune a clienților;
Transmiterea de e-mail-uri către structurile suport pentru soluționarea anumitor aspecte semnalate de apelanți;
Informarea apelanților cu privire la stadiul solicitării acestora;
Actualizarea meniului centralei telefonice prin înregistrarea mesajelor de informare privind opririle de apă în urma lucrărilor planificate și avariilor pe rețeaua publică de alimentare cu apă;
Transmiterea SMS-urilor de informare către clienți privind intervențiile planificate/incidentele neprevăzute pe rețeaua de alimentare cu apă;
Ascultarea zilnică a mesajelor vocale lăsate de apelanți și, dacă este cazul, contactarea telefonică a acestora;
Programarea clienților pentru acțiunile de verificare a branșamentelor de apă/racordurilor de canalizare și a intervențiilor la contoarele de apă;
Gestionarea solicitărilor primite prin chat-ul online.
Confidențialitatea aplicației tale și protecția datelor personale sunt importante atât pentru tine cât și pentru Apa Nova București. Înainte de a aplica pentru un post în Apa Nova, consultă Nota de informare privind prelucrarea datelor candidaților, disponibila pe site-ul Apa Nova București, secțiunea Cariere.
Program de lucru: în ture de 8 ore, în intervalul 07:00 - 22:00.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Technical Consultant (Flat Roof Solutions) Hybrid | |
NTT Data - Junior Technical Consultant with German (Linux & SQL) Aplica fara CV | |
Shift Operator Dispatcher BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (79) |
Raporteaza eroarea la