Consultant Fiscal

This job is no longer active!

View all jobs Integra HR active


View all jobs Consultant Fiscal active on Hipo.ro

View all jobs Accounting - Finance active on Hipo.ro


Employer: Integra HR
Domain:
  • Accounting - Finance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • nationwide
    Updated at: 25.04.2021
    Remote work: On-site
    Short company description

    Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit

    Requirements

    Cautam un Consultant Fiscal, pentru a se alatura departamentului de fiscalitate al unei firme care acopera intreaga gama de servicii de consultanta fiscala, contabilitate, audit, servicii conexe. Rolul consta in a acorda asistenta fiscala interna si clientilor in probleme de fiscalitate, taxe si impozite (impozitul pe profit, TVA, impozitarea nerezidentilor, proceduri fiscale, aspecte fiscale internationale, litigii fiscale, planificare fiscala s.a.).

    Asteptam sa ni se alature un coleg/a cu o buna competenta profesionala, profesionalism, seriozitate, foarte bune abilitati de organizare, orientat spre rezultate si spre client, sa urmareasca rezolvarea problemelor, sa aiba deschidere spre cooperare si ajutor interdepartamental, sa conduca eficient echipa si sa contribuie la identificarea solutiilor in echipa, sa aiba excelente abilitati de comunicare si relationare, atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza. Totodata, sunt apreciate determinarea, asumarea rolului si a responsabilitatilor, atitudinea pozitiva, amabilitatea, adaptabilitatea, sociabilitatea, disponibilitatea de invatare si dezvoltare.

    Cunostinte si calificari necesare:
    Studii superioare in domeniul stiintelor economice sau juridice;
    Perfectionari /specializari/ cursuri de specialitate in domeniul fiscal;
    Cadrul legal pentru activitati de consultanta fiscala, Codul fiscal, legislatia ce reglementeaza taxele si impozitele;
    Proceduri de contabilitate si de raportare fiscala, de audit fiscal, de inregistrare rezultate, optimizare fiscala;
    Principii de organizare a afacerilor, contabilitate, intocmirea situatiilor financiare;
    Cunostinte MS Office, ERP (avansat);
    Cunostinte de limba engleza (avansat).

    Experienta ta de munca:
    Experienta profesionala de minimum 3-5 ani (in una dintre ariile: aplicarea legislatiei fiscale; administrare fiscala; aplicarea reglementarilor contabile, fiscalitate, politici fiscale; activitate de consultant fiscal);
    Experienta in relationarea cu clientii si dezvoltarea unui departament (constituie avantaj).

    Responsibilities

    Acorzi asistenta de specialitate, servicii profesionale in domeniul fiscal, pentru revizuiri de taxe si impozite relative la:
    -servicii si asistenta de specialitate pentru intocmirea si certificarea declaratiilor fiscale;
    -asistenta fiscala privind aspecte si probleme de procedura fiscala; privind creantele bugetului general consolidat;
    -revizuire fiscala - operatiuni cu deconturile de TVA, ariile de impozitare pe profit; impozitare entitati nerezidente; revizuiri de taxe si impozite pe departamente;
    -identificarea si evaluarea riscurilor si a obligatiilor fiscale in cazuri de achizitii, de vanzare (due diligence fiscal), inaintea operatiunilor de fuziune, divizare si/ sau lichidare;
    -realizare audit fiscal; expertize fiscale; asistenta de specialitate pe parcursul derularii inspectiei fiscale;
    -alte problemele relative la fiscalitate ale clientilor (de exemplu, supervizarea intocmirii declaratiilor fiscale, asistenta si reprezentare in fata organelor fiscale)

    Contribui activ la dezvoltarea departamentului de taxe si impozite; participi la dezbateri interne pe teme de fiscalitate;
    Urmaresti modificarile fiscale, le analizezi si informezi departamentele interne si clientii.

    Other info

    Beneficii:
    Salariu competitiv, completat de tichete de masa;
    Flexibilitatea programului de munca, prin concentrare pe crearea echilibrului munca - viata personala;
    Oportunitati de invatare si dezvoltare profesionala, consultanta alaturi de specialisti in domeniul fiscal, juridic;
    Resursele necesare indeplinirii obiectivelor, perfectionare in domeniul fiscal, acces nelimitat la surse de informare din domeniul fiscal si contabil;
    Parte a unei echipe de profesionisti, colegi tineri si prietenosi, cu experienta vasta in domeniu.

    Prin trimiterea aplicatiei tale pentru acest anunt de angajare iti exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de catre unul dintre reprezentantii nostri, cu scopul de a-ti oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o intalnire sau o discutie ulterioara relationata unei oportunitati de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugam sa citesti politica noastra de confidentialitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (61)