Incentive Settlement Specialist

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    • Economic educational background at least Bachelor degree level;
    • At least 1 year experience in finance/accounting: e.g Accountant, Billing specialist, Finance specialist etc;
    • Preferably at least 3 years experience regardless of the domain;
    • English Advanced level spoken and written, language test mandatory to be passed;
    • Excel Medium level;
    • Able to work with multiple systems;
    • Able to work with large amount of data;
    • Good communication skills.


    • Basic Financial knowledge

    Responsabilitati

    • Responsible for day to day business processes including budget reservation and adjustment, offer generation, settlement/acceptance amount calculation and system submission related to channel incentives and joint marketing campaigns;
    • Request necessary supporting documentation from customers or local partners and follow up the timely system operation of the above operations;
    • Verify related supporting documentation and ensure accuracy of all contractual terms;
    • Manage and keep updated operations evidence and procedures at customer level for each process division;
    • Develop process improvements to enhance business efficiency and effectiveness;
    • Generate routine or ad-hoc business reports for management.