Manager Produs – Licitații și ofertare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile leoHR active.


Vezi toate job-urile Manager Produs – Licitații și ofertare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: leoHR
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.04.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    leoHR furnizeaza servicii de selectie si recrutare specializata, livreaza servicii si strategii in zona de retentie prin serviciul star – Stay Interview: stayIN, servicii de consultanta in managementul resurselor umane, precum si servicii de formare profesionala / training.

    Cerinte

    Pentru clientul nostru, o companie cu activitate în domeniul managementului de deșeuri medicale, recrutăm Manager Produs – licitații și ofertare cu experiență în domeniul consultanței și/ sau managementului de proiecte.

    Cerințe:
    • experiență de 4-5 ani
    • cunoștințe în domeniul tehnic și organizațional si administrativ
    • persoană serioasă, comunicativă, responsabilă
    • capacitate de adaptare rapidă la circumstanțele dinamice din proiect
    • cunoștințe de supply chain și afinități tehnice reprezinta un avantaj
    • abilitatea de a explica funcționalitățile echipamentelor și a tehnologiei

    Responsabilitati

    • asigurarea suportului tehnic pentru echipa de vânzări, precum și pentru furnizori și clienți
    • planificarea, organizarea, coordonarea și gestionarea proiectelor și a resurselor alocate
    • coordonarea furnizorilor în ce privește documentația, comenzile și partea logistică
    • organizarea documentației produsului și menținerea la zi a informațiilor legate de produs
    • participarea la licitații și derularea procesului de ofertare
    • coordonarea furnizorilor și subcontractanților în etapa premergătoare și până la finalizarea lucrărilor
    • întocmirea și/ sau verificarea atașamentelor, a situațiillor de lucrări, a rapoartelor de lucru, a proceselor verbale și a oricărei alte documentații cu caracter tehnic
    • cunoașterea legislației în domeniu și urmărirea respectării acesteia, a procedurilor și instrucțiunilor tehnice de lucru
    • stabilirea de întâlniri intra și inter departamentale, pentru asigurarea calității proiectelor coordonate
    • păstrarea relației cu clientul extern pentru comunicarea statusului și clarificarea cerințelor/ proiectului în desfășurare
    • evaluarea, raportarea și propunerea de măsuri, în urma analizei statusului pe proiectele coordonate

    Alte informatii

    • program de lucru: 9:00 – 17:00 (luni-vineri)
    • pachet salarial și de beneficii corelat cu experiența și abilitățile demonstrate
    • desfășurarea activității într-un mediu de lucru dinamic și motivant, alături de o echipă în plină dezvoltare

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (262)