Billing Specialist

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    - Bachelor degree in Contract management, economic, commercial, accounting, financing or related discipline or related major;
    - 1+ year - Finance field experience - Billing/ Account Receivable/AP;
    - At least 2 years experience regardless of the domain;
    - English - advanced;
    - Ability to work independently, as well as to work well within a team;
    - MS Office (Excel, Outlook, Power Point, Word) - mandatory.

    Responsabilitati

    - Be responsible for analyzing the contract, break down the milestones and make billing schedule; be in charge of the billing application to ensure the timeliness, accuracy of issuance of invoice and integrity of the supporting documents; in charge of the accuracy of relevant billing documents and filing timely.
    - Upload the triggered support documents in the trigger system, match the trigger documents, and submit the billing trigger request.
    - Communicates with related departments to obtain the supporting documents for fulfillment.
    - Cooperates with related departments for process improvement, contract negotiation, contract terms improvement.
    - Monitoring the billing process operation to ensure the KPI Index (timeliness rate and accuracy rate) can be reached.
    Provides periodical reports to the manager or upon request.
    - Create Billing or Revenue trigger in a timely and correct manner based on billing supporting documents which are provided by the project team (such as POD, PAC/FAC or other acceptance documents).
    - Monitor the billing and revenue recognition process and efficiently communicate with related departments to solve the problems.
    - Active involvement in weekly meetings for process improvement and business analysis.