Key Account Manager

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 18.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal,  de 10 ani pe piata din Romania cu peste 500 de salariati temporari pusi la dispozitia clientilor nostrii cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Experienta relevanta de minim 5 ani in managementul si gestionarea clientilor;
    - Cunostinte de analiza financiara;
    - Studii superioare finalizate - constituie avantaj domeniul tehnic;
    - Excelente abilitati de analiza si planficare;
    - Excelente abilitati excelente de comunicare si negociere
    - Cunostinte MS Office ( Excel, Word, Power Point) - nivel avansat
    - Limba engleza - nivel avansat

    Responsabilitati

    - Dezvoltarea oportunitatilor de afaceri cu clientii existenti si /sau clienti noi, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
    - Realizarea obiectivelor si propunerea de noi actiuni in vederea atingerii acestora;
    - Negocierea contractelor anuale cu clientii alocati si urmareste derularea acestora, (comenzi, plati);
    - Colaborarea cu personalul din fabrica (graficianul / proiectantul) pentru a face oferte comerciale;
    - Activitati de documentatie / facturare.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Salariu negociabil, tichete de masa;
    - Bonusuri de performanta;
    - Prime de sarbatori;
    - Mediu dinamic, acces la programe de instruire si pregatire;
    - posibilitate decont transport.

    Locatie: Stefanestii de Jos, Ilfov.