SEF DEPARTAMENT TREZORERIE
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ARTEM HOMINE active.Vezi toate job-urile SEF DEPARTAMENT TREZORERIE active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | ARTEM HOMINE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.04.2021 |
Remote work: | On-site |
ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane .
Clauza GDPR
ARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare .
Cerinte
- diploma de studii superioare in contabilitate, finante, economie
- experienta in activitatea de trezorerie min 3 ani
- experienta in domeniul financiar contabil
- familiarizat cu modalitatile de operare ale pietelor financiare si cu activitatea departamentelor de trezorerie
- cunostinte bune legate de fluxul de numerar
- cunostinte Excel nivel avansat
- limba engleza nivel avansat
Aptitudini
- matematice si analitice
- atentie sporita la detalii
- capacitate de a-si organiza foarte bine timpul
- comunicare eficienta atat in scris, cat si oral
- capacitate de respectare a termenelor
- capacitate de organizare si supervizare a activitatii oamenilor din subordine
Descrierea jobului
• Efectuarea analizei fluxului de numerar, inclusiv previziunile zilnice și lunare ale fluxurilor de numerar
• Pregătirea propunerii de plată săptămânală (peste 300 de furnizori)
• Supravegherea proceselelor de plăți & amp; verificarea documentației justificative
• Asigurarea comunicării corecte și continue cu furnizorii / clienții în legătură cu plăți / încasări de facturi , și cu colegii din diferite departamente
• Supravegherea pregătirii diferitelor formulare bancare: factoring, linii de credit, cursuri de schimb valutar etc.
• Pregătirea documentației necesare pentru cererile de prelungire a liniilor de credit și a răspunsurilor la întrebările reprezentanților băncii
• Supravegherea proceselor aferente scrisorilor de garanție: emiterea, primirea, pregătirea rapoartelor aferente
• Supravegherea înregistrarii extrasului de cont bancar în sistemul contabil și oferind suport pentru documentația aferentă tranzacțiilor bancare la contabilitate
• Pregătirea rapoartelor solicitate de conducere
• Îmbunătățirea continuă a proceselor de lucru ale celor 2 subalterni juniori
• Colaborarea îndeaproape cu contabilul șef
Beneficii
tichete de masa
asigurare de sanatate
transport decontat
al 13 lea salariu
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Iti pregatim +7000 de joburi la care poti aplica - Angajatori de TOP Bucuresti 25-26 Octombrie 2024 Aplica fara CV | |
Contabil Aplica fara CV | |
Indirect Taxation and Accounting Manager Ploiesti, | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la