Costumer Service Representative - Multinational FMCG Company

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    1.Education & Professional Qualification

    -High Diploma School

    -Language skills: Solid English level (written and oral) plus fluent spoken and written local language(s)

    2.Knowledge/Experience

    -Good communication skills

    -Customer Oriented

    -Previous experience: experience in similar role is preferable

    -Systems knowledge: experience using SAP / Atlas is preferable, as well as experience of using office productivity software (such as Microsoft Outlook, Excel, PowerPoint etc.)

    3. The role might require occasional travelling (mostly to customers to build supply efficiencies)

    Responsabilitati

    -Manage the full order to bill process to ensure timely and accurate order delivery to customers, including:

    -Order capturing process

    -Product availability optimization process through Available to Promise (ATP) and coordination with other key functions to maximize it (Product Supply Coordinators, Co-packing Coordinators, Sales Key Account Managers)

    -Delivery note automatic creation process

    -Proof of Delivery (POD) process

    -Manage proactive communication with customers‘ replenishment department on potential service issues (orders/delivery misses, Logistics Providers delays,...)

    -Manage in the right way claims, customer returns, refusals to avoid happening in the future

    -Report and inform internal key stakeholders (and external if needed) about Customer KPIs

    -Establish a customer collaboration plan for key customers across internal and external stakeholders with the objective to improve customer’s performance KPIs and its engagement