Demand & Supply Planner în Departamentul Logistică

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Romania active.


Vezi toate job-urile Demand & Supply Planner în Departamentul Logistică active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METRO is a championing Independent Business. For the fourth consecutive year, we are certified as "Top Employer 2024", a certification that places us in the top of the best employers in Romania and Europe. As an international leader in wholesale and METRO's largest sales line, we are passionate about supporting the growth of over 24 million customers, which means 24 million different challenges, ambitions and dreams. We are more than just a supplier; we are trusted relationship builders who understand and anticipate our customers' needs. We have unique food expertise, an outstanding global perspective and decades of experience to ensure they have the best products, services and technologies to succeed. Our team is focused on success, so we look confidently to the future. Our global employer branding campaign "Shape the M" is a recognition of the contribution each METRO Romania employee makes to the success of the company.

    Cerinte

    Ești pasionat de tehnicile de previzionare a vânzărilor și de gestionare a stocului? Ai bune abilităţi de comunicare şi eşti organizat? Ai putea fi colegul ideal pentru rolul de Demand & Supply Planner în Departamentul Logistică.

    Pentru a avea succes în acest rol și pentru a te putea bucura de cafeaua de dimineață alături de colegi, vei avea nevoie de:
    • Minim 2 ani experiență pe o pozitie similară;
    • Abilitatea de comunicare și de a lucra în echipă;
    • Abilități analitice și de rezolvare a problemelor;
    • Flexibilitate și loialitate;
    • Abilități de previzionare a vânzărilor, de planificare a comenzilor și de aprovizionare a magazinelor/platformelor cu marfă;
    • Abilități de analiză a stocurilor (overstock, old stock, low stock);
    • Limba engleză și cunoștințe de utilizare PC, Office (excel, word);
    • Studii superioare (economie, logistică).

    Responsabilitati

    Alătură-te echipei și te vei ocupa de:
    • Generarea previziunilor de vânzare şi a modelelor statistice, la nivel de SKU pentru a sprijini deciziile comerciale de amploare;
    • Asigurarea unui nivel ridicat de disponibilitate a mărfurilor la raft pentru categoriile de produse alocate;
    • Modificarea propunerilor iniţiale de comandă ale magazinelor, prin factorii calitativi corespunzători, susţinuţi de sistem şi/ sau prin colectarea informaţiilor corespunzătoare de la experţi (de exemplu, dept. Management Ofertă, Operațional, Marketing);
    • Gestionarea procesului de comandă prin acorduri cu furnizorii, condiţii de livrare, obiective privind disponibilitatea şi nivelurile dorite pentru stoc;
    • Execuția corespunzătoare şi la timp a comenzilor către furnizori (furnizori locali și de import)/ distribuirea mărfurilor din depozitele centrale către magazine;
    • Definirea nivelurilor necesare de stoc şi calcularea cerinţelor nete rezultate în urma aplicării obiectivelor strategice stabilite (target);
    • Monitorizarea performanţei stocului şi a disponibilităţii mărfii și luarea măsurilor de corecţie corespunzătoare;
    • Gestionarea fluxului informațional între furnizori si Departamentele METRO Cash & Carry România implicate în procesul logistic cu scopul de a asigura disponibilitatea mărfurilor la raft, de a reduce nivelul stocurilor și de a diminua timpul alocat în magazine, pentru activitățile logistice;
    • Asigurarea suportului necesar în implementarea modelelor avansate de colaborare cu furnizorii prin proiecte dedicate de creștere a disponibilitații mărfii la raft și de îmbunătățire a performanței.

    Ce oferim în schimb?
    • Vei avea sprijinul unei echipe de profesioniști;
    • Vei găsi la noi un mediu prietenos și oportunități de dezvoltare;
    • Vineri este zi scurtă (programul se termină in jurul orei 14:30);
    • Tichete de masă;
    • Vouchere cadou (Paște, Crăciun, fidelitate, etc.);
    • Asigurare medicală.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (122)