Sales Partner Support Analyst with german B2

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Partner Support Analyst with german B2 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 18.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    We are proud to recruit our reliable partner, a Sales Partner Support Analyst with german language in Timisoara.

    COMPETENCIES REQUIRED:

    • Great communication skills, both written and verbal;
    • Mandatory advanced level of German language (B2-C) and medium level of English language;
    • Good knowledge of MS Office package (Outlook, Excel, Word, PowerPoint);
    • Equivalent knowledge and experience using ERP systems (SAP preferential);
    • Focus on customer satisfaction;
    • Detailed oriented and problem-solving skills;
    • Ability to work efficiently in a fast-paced, process-driven environment.

    Responsabilitati

    • Answer incoming calls and provide resolutions to customer's emails;
    • Management of customer complaints;
    • Identify and escalate issues to supervisors;
    • Provide product and service information to customers;
    • Perform corrections and changes regarding incorrect entries or transactions;
    • Analyse complaints and requests from customers and propose solutions;
    • Processing of system errors related to generated quotations: checking and correcting the errors caused by the system or of those related to the personal data of the customers, erroneously entered in the database.

    Take advantage of this opportunity and send your CV or you can give us a call: 0728.303.784.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (53)