Specialist Raportare - Achizitii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Digi | RCS RDS active.Vezi toate job-urile Specialist Raportare - Achizitii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Digi | RCS RDS |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.04.2021 |
Remote work: | On-site |
Suntem cel mai important operator din piata serviciilor integrate de comunicatii din Romania.Suntem lider pe segmentul serviciilor de televiziune si pe cel al serviciilor de internet si suntem principalul operator alternativ in furnizarea serviciilor de telefonie fixa.
Am ajuns aici fiindca ne-am bazat pe tehnologia performanta, permanent eficientizata astfel incat sa corespunda cerintelor din ce in ce mai mari ale clientilor nostri. Ne-am bazat la fel de mult pe puternica si profesionista echipa RCS & RDS, formata din mii de oameni.
Echipa RCS & RDS este foarte importanta pentru noi si vrem sa o extindem cu noi colegi, capabili sa ne sustina in demersul nostru de a ramane lider in piata serviciilor de telecomunicatii.
Cunoasterea fluxurilor de business ale companiei;
Abilitati foarte bune de comunicare;
Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office, in special Excel;
Cunostinte avansate de utilizare PC (generalitati)
Cunostinte operare Socrate;
Realizarea rapoartelor in functie de necesitatile departamentului si la solicitarea superiorului direct;
Efectuarea de analize a gestiunii stocurilor din depozit si intocmirea de rapoarte specific pentru a se asigura ca acesta este mentinut la un nivel optim;
Introducerea si actualizarea in baza de date a informatiilor referitoare la stocul de produse;
Identificarea si analizarea diferentelor de stoc, introducerea tuturor datelor cu privire la achiziiile efectuate (furnizor, preturi, calitate, etc)
Intocmirea corecta si la timp a rapoartelor statistice periodice si transmiterea lor catre solicitanti;
Intocmirea si propunerea de noi rapoarte ce ar putea duce la inbunatatirea activitatii;
Contribuirea la stabilirea proceselor si procedurilor la nivel operational;
Dobandirea unei bune conoasteri a procedurilor interne si a fluxurilor interdepartamentale si actionarea conform acestora;
Desfasurarea unei activitati de obtinere a informatiilor relevante si pregatirea documentelor necesare pentru a fi transmise mai departe;
Pastrarea unor relatii bune de colaborare cu celelalte departamente ale companiei.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Specialist achizitii Aplica fara CV | |
Specialist Achizitii BUCURESTI, | |
Specialist Achizitii Hybrid | |
Vezi job-uri similare (62) |
Raporteaza eroarea la