SOCIAL MEDIA SPECIALIST

Angajator: MASPEX ROMANIA
Domeniu:
  • Marketing
  • Media - Jurnalism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    MASPEX ROMANIA is one of the leaders of different Romanian segments market. Maspex Romania is a subsidiary of Maspex Wadowice Group from Poland, one of the largest food companies in central and Eastern Europe. Romania represents the second largest market after Poland, both in terms of fiscal value and investments made, but also of purchasing power. The Maspex Group has entered on Romanian market in 1996, and in present is one of the greatest polish investors from Romania. Maspex is a front runner with products like: Tedi, Tymbark nectars and fruit juices, La Festa hot chocolate and cappuccino, Ekland instant tea, Coffeeta coffee creamer, Salatini crackers and brezels and now with natural mineral water. Maspex Romania guarantees a permanent development on FMCG market and also the job security of his employees.

    Cerinte

    - Studii superioare – profil Comunicare / Marketing;
    - Experiență de lucru în cadrul departamentului de Marketing/Online/PR sau într-o agenție;
    - Cunoștințe bune de limba engleză;
    - Experiență în crearea de conținut, dezvoltarea strategiei de comunicare și gestionarea conturilor de Social Media & Youtube a unor branduri din FMCG;
    - Experiență în Marketing Online și o bună înțelegere a canalelor de Marketing;
    - Persoană pasionată și activă pe rețelele de socializare, mereu la curent cu noutățile și tendințele din mediul Online;
    - Abilități excelente de comunicare, de redactare și de creare conținut în Social Media;
    - Persoană creativă, proactivă, bine organizată și atentă la detalii;
    - Atitudine pozitivă, capacități bune de organizare a proiectelor;
    - Bune abilități de relaționare, comunicare și lucru în echipă.

    Responsabilitati

    - Planificarea și redactarea conținutului pentru paginile de socializare ale companiei;
    - Monitorizarea și măsurarea performanței activităților din social media;
    - Organizarea și coordonarea concursurilor din online premiilor către câștigători;
    - Oferirea de suport în relațiile cu clienții / fanii pentru evenimentele de Marketing sau eventualele situații de criză apărute;
    - Crearea, gestionarea și actualizarea în permanență a conținutului digital pentru toate website-urile de brand, corporate și promoționale, a canalelor de Youtube și a platformelor online interne;
    - Colaborarea cu agențiile de creație și cu alte departamente din companie pentru implementarea campaniilor online;
    - Realizarea și coordonarea campaniilor de comunicare în mediul digital, în concordanță cu strategia fiecărui brand din portofoliul grupului Maspex România.