IT Helpdesk - Bucuresti

Angajator: Computer Generated Solutions Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.03.2021
    Scurta descriere a companiei

    CGS is an American outsourcing company, owning one of the largest support centers on the Romanian market. CGS is listed in the first 15 best companies of its kind in the world; meanwhile, our client portfolio includes company in Forbes Top 500, as well as top European companies.

    We offer extensive training sessions and we stand for promoting people from within: more than 90% of out managers started in our company on entry-level positions.
    As an employee of CGS you may choose to have a flexible schedule, with the possibility to work full time or part time according to your availability.

    We also provide an attractive package (salary, health insurance, performance bonuses, food coupons and other benefits).

    Aflati mai multe despre politica de confidențialitate CGS cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale : http://romania.cgsinc.com/wp-content/uploads/2018/05/CGS-GDPR-Candidate-privacy-policy-RO.pdf

    Cerinte

    Experienta anterioara in domeniul IT si/sau HelpDesk constituie un avantaj
    Cunostinte in instalare/administrare . windows, windows, windows 10
    Cunostinte de baza despre retele;
    Disponibilitate pentru lucru in ture de noapte si weekend
    Limba engleza fluent

    Responsabilitati

    • asigurarea de asistenta tehnica la nivel LAN/PC/ echipament IT, precum si la nivel de aplicatii a utilizatorilor;

    • instalarea / reinstalarea / configurare de . precum si de software de aplicatie specific proiectelor;

    • documentarea/inregistrarea fiecarui incident in care este implicat se va face respectand procedura de ‘incident reporting’, astfel incat acesta sa poata fi urmarit sau pentru a se gasi si implementa in cel mai scurt timp o solutie finala pentru cazurile in care solutia gasita a fost una temporara;

    • suport pentru utilizatori privind modul de folosire a echipamentelor/aplicatiilor/resurselor la care au acces;

    • lucreaza in echipa: deptartamentul IT, TL(responsabil de proiect) pentru a identifica/implementa proceduri care sa aduca un plus in ceea ce priveste securitatea/folosirea echipamentelor (pc, adaptor de voce) si/sau aplicatiilor la care au acces utilizatorii;

    Alte informatii

    CGS este o companie americana de outsourcing, care detine unul dintre cele mai mari centre de suport de pe piata din Romania. CGS se afla in primele 15 cele mai bune companii din lume din domeniul sau de activitate. In acelasi timp, portofoliul nostru de clienti include companii din Top Forbes, precum si firme europene de top.