Reprezentant Vanzari / SR - Covalact

Angajator: Lactalis Group
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Grupul Lactalis ocupa primul loc în lume în industria lactatelor, fiind cel mai mare producător de lactate și de brânzeturi din Europa și având cea mai mare colectare de lapte din această regiune. Experiența sa de peste 80 de ani este susținută de un profesionalism dovedit prin portofoliul larg de produse, adaptate la așteptările consumatorilor din întreaga lume. Grupul are peste 80,000 de angajați și deține mai mult de 230 de fabrici în 43 de țări. Având sediul central în Laval, vestul Franței, compania a avut în 2015 vânzări de 17 miliarde de dolari.

    În România, Grupul Lactalis este liderul pieței lactatelor din România. Operam în România prin 4 organizații: Albalact, Dorna Lactate, Parmalat România și Covalact, implicate în prezent într-un proces de integrare la nivel de țară. Avem peste 2500 de angajați care lucrează în toată țara pentru un portofoliu impresionant de mărci cunoscute în 7 fabrici și o structură de depozitare și distribuție dezvoltată în toată țara.

    Cerinte

    Ne dorim in echipa de vanzari o persoana dinamica, comunicativa, motivata sa obtina rezultate si sa se dezvolte profesional.

    Studii medii;
    ​Experienta intr-un rol similar sau min. 1 an experienta in vanzari sau merchandising;
    Cunoștinte privind vânzărea in retail, distribuție directă.
    Abilitati excelente de comunicare;
    Cunostinte bune de operare PC (Word, Excel);
    Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
    Orientarea spre client, dar si spre consumator;
    Planificare și organizare; Orientare spre rezultate;

    Responsabilitati

    Dezvoltarea pietei si a relatiilor cu clientii in scopul realizarii targetului de vanzari - traditional trade.
    Monitorizarea livrarilor (distributie directa) si semnalarea eventualelor abateri de la practicile si politicile companiei.
    Monitorizarea preturilor indiferent de canalul prin se face aprovizionarea.
    Implementarea, monitorizarea si evaluarea promotiilor si evenimentelor locale/nationale
    Pastrarea unei relatii directe cu un numar stabilit de clienti / rute zilnice și solutionarea prompta a problemelor semnalate.
    Identificarea de noi oportunitati de vinzare și atragerea de clienti noi.
    Asigura recuperarea in intregime a contravalorii facturilor de la toţi clienţii din aria sa de acoperire;
    Completarea de rapoarte periodice de activitate.