Coordonator Logistica
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Frigoglass active.Vezi toate job-urile Coordonator Logistica active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Frigoglass |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 19.10.2021 |
Remote work: | On-site |
Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.
Calificari si experienta necesara:
Studii superioare tehnice (transport / logistica);
Minimum 3 ani experienta intr-o pozitie similara;
Nivel avansat de operare in Microsoft Excel;
Excelente abilitati de planificare si organizare;
Bune abilitati analitice, de rezolvare a problemelor si de luare a deciziilor;
Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
Limba engleza – nivel avansat.
Rolul principal:
Asigura functionarea optima a fluxurilor operationale de logistica, pentru distributia si gestionarea stocurilor de echipamente, pentru executarea la timp a comenzilor si eficientizarea costurilor.
Responsabilitati:
Monitorizeaza performanta furnizorilor, prin sisteme specifice de masurare a performantei ( Pocket Biz SLA, etc);
Asigura suport partenerilor interni si externi pentru a-si desfasura activitatea zilnica intr-un mod eficient (disponibilitate stocuri, optimizari rute livrare, capacitate depozitare etc.);
Colaboreaza cu alte departamente (Tehnic, IT, ERP) pentru a se asigura de disponibilitatea sistemelor utilizate;
Monitorizeaza activitatea zilnica a sub-contractorilor (3PLs) pentru a se asigura de incadrarea in termenele specifice stabilite pentru livrari, retrageri si depozitare de echipamente;
Identifica si implementeaza solutii pentru problemele aparute in activitatea zilnica privind transportul, sistemele logistice sau cerinte speciale din partea clientului;
Comunica eficient cu clientii si raspunde solicitarilor acestora;
Verifica planificarea rutelor si comunica clientilor traseele pentru confirmare finala ;
Intelege, este la curent si respecta legislatia locala ce poate afecta operatiunile logistice;
Intocmeste rapoartele pentru emiterea facturilor de catre furnizori;
Reconciliaza cu clientii rapoartele de miscari lunare (identifica diferente, confirma tarife, verifica si confirma costuri aditionale);
Verifica facturile emise de furnizori;
Verifica si emite facturi catre clienti pe baza rapoartelor de activitate lunara in urma efectuarii reconcilierii;
Asigura continuitate pe zona administrativ logistica ca back-up pentru 3PL;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Team Leader Logistica Aplica fara CV | |
Internship platit part-time (6h) - Logistica Timisoara, | |
Analist servicii clienti (Perioada determinata) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (6) |
Raporteaza eroarea la