Tool Consultant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vitesco Technologies active.


Vezi toate job-urile Tool Consultant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Vitesco Technologies
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 02.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    În anul 2019, Divizia Powertrain Continental a devenit Vitesco Technologies. Compania Vitesco Technologies reunește întregul spectru de expertiză tehnologică Continental Drivetrain. Misiunea companiei este de a dezvolta tehnologii inovatoare și soluții eficiente de electrificare pentru toate tipurile de vehicule. Portofoliul nostru include soluții de electrificare de 48 de volți, acționări electrice și echipamente electronice pentru vehicule hibride și electrice. De asemenea, gama de produse conține unități electronice de control, senzori și actuatori, precum și soluții pentru post-tratament de evacuare.



    VIZIUNEA NOASTRĂ
    ELECTRIFICARE. EMOȚIE. PRETUTINDENI.

    Electrified.
    Țelul nostru: Pavăm drumul pentru o mobilitate curată prin sistemele noastre de electrificare.

    Emotion.
    Atitudinea noastră: Dezvoltăm soluții inteligente și de încredere pentru a susține mobilitatea curată.

    Everywhere.
    Arena noastră: Noi facem mobilitatea electrică posibilă oriunde în lume – pentru fiecare piață, pentru fiecare structură și pentru fiecare persoană.

    Soluțiile noastre mențin fluxul durabil și eficient de resurse umane, bunuri și servicii. Ne desfășurăm activitatea având la bază un angajament clar: reducerea emisiilor de CO2. Prin soluțiile noastre modelăm viitorul mobilității curate și totodată ne îndeplinim responsabilitatea socială față de societate, demonstrăm că suntem un partener de încredere pentru clienți și o alegere înțeleaptă pentru investitori.

    Cerinte

    • University degree (in Informatics or Economics would be considered a plus)
    • MS Office knowledge: advanced Excel know-how
    • Advanced level of English is mandatory
    • Good communication, analytical, quantitative, problem-solving skills are essential.

    Responsabilitati

    • Support the international Purchasing user community
    • Create business specifications based on business requirements for new applications, functions or enhancements.
    • Define test scenarios and conduction of tests accordingly to approve new applications, functions or enhancements
    • Define and run reports to assure high data quality and availability to support purchasing community
    • Document the enhancements and new features of the current applications landscape
    • Maintenance of training materials for applications and reporting
    • Conduct user trainings (using e.g. web based tools)
    • User management and 2nd level support for existing tools including ticketing system
    • Gather input from internal customers and guarantee communication at all needed levels

    Alte informatii

    What we will offer you:

    ▪ Integration program with trainings and ramp-up plan supported by an assigned mentor;
    ▪ Competitive salaries (based on performance) & benefits;
    ▪ Professional Development Opportunities with both technical and management career paths;
    ▪ Health & Wellness (Private Health and Dental Insurance, Life Insurance, Sport activities etc.);
    ▪ Flexible working program;
    ▪ Stability;
    ▪ International work environment & traveling opportunities.