Achizitor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile XXXLutz Mobilier active.


Vezi toate job-urile Achizitor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: XXXLutz Mobilier
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 20.02.2021
    Scurta descriere a companiei

    XXXLutz oferă de peste 70 de ani locuri de muncă atractive și sigure cu oportunități excelente de promovare și câștig. Peste 25.000 de angajați se dezvoltă zilnic în cele mai variate domenii de activitate și departamente.​Te invităm în marea familie XXXLUTZ, unde te aşteaptă şcolarizări în cadrul unei echipe dedicate, recompense financiare orientate către performanţă şi opţiuni atractive pentru dezvoltarea ta profesională!

    Cerinte

    Candidatul ideal
    Candidatul ideal este acela care îndeplineste urmatoarele caracteristici:
    - studii superioare absolvite
    - experienta in domeniul achizitiilor in retail
    - cunoștințe foarte bune in domeniul pachetului MS-Office; in special cunostinte avansate XLS
    - cunostinte de lucru in sisteme ERP integrate
    - abilitati de analiza si planificare strategica
    - cunostinte foarte bune de limba germana, nivel conversațional,
    - cunostinte de limba engleza;
    - mod de gândire si de actionare interdepartamental, orientat catre client
    - capacitate de comunicare foarte buna;
    - stil de lucru organizat si precis;
    - atitudine de fairplay
    - dorinta permanenta de dezvoltare personala si profesionala
    - personalitate deschisa, adaptabilitate mare şi bună relaționare profesionala
    - disponibilitate de deplasari in tara si strainatate

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Asigurarea activitatii de achizitionare pentru grupele de produse alocate;
    Identificarea surselor de aprovizionare, selectarea furnizorilor, pregatirea si negocierea contractelor de achizitie;
    Administrarea si derularea contractelor de furnizori, atat centrale la nivel de grup, cat si locale ;
    Stabilirea si selectarea sortimentului ;
    Controlul si punerea in practica a planificarii sezoniere, schimbarea sortimentelor de produse;
    Efectuarea analizelor de piata, client si concurenta;
    Administrarea bazei de date furnizori si articole;
    Planificarea, organizarea, coordonarea, controlul si evaluarea grupelor de produse alocate;
    Intocmirea si prelucrarea rapoartelor si analizelor necesare;
    Supervizarea activitatii asistentilor alocati

    Alte informatii

    Ce oferim:

    Compania ofera un pachet salarial atractiv, posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala, alaturi de un colectiv tanar si dinamic.