Junior Complaint Handling Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange active.Vezi toate job-urile Junior Complaint Handling Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 24.02.2021 |
Remote work: | On-site |
Echipa Problem Solving este in cautare de noi colegi!
Iti place sa investighezi, iar mai apoi sa propui solutii? Poti face asta in cadrul echipei de Problem Solving, ca Junior Complaint Handling Specialist.
Obiectivul postului:
Preluarea reclamatiilor si sugestiilor venite de la clienti si oferirea unui raspuns in timp optim.
Responsabilitati :
- rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti
- redactarea raspunsurilor scrise si trimiterea lor catre clienti
- comunicarea cu celelalte departamente implicate in vederea solutionarii reclamatiilor
- identificarea posibilelor situatii perturbative si propunerea de solutii de rezolvare
- efectuarea de modificari in profilul clientilor
- oferirea de asistenta pentru colegii din front line
- student sau absolvent de studii superioare
- MS Office
- persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, cu o gandire analitica, orientata pe rigurozitate si gasirea de solutii, intr-un timp scurt si sub presiunea termenelor limita
- orientarea spre client, initiativa si proactivitatea
- capacitatea de diagnoza si propunere de solutii
Alte informatii:
Departament: Customer Service - CS Residential Unit
Tip Contract: Lugera Leasing
Iti multumim pentru aplicatie!
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Building Technician, Engineering Center, Cluj Cluj Napoca, | |
Angajăm Customer Order Administrator Aplica fara CV | |
Data Associate with French BUCURESTI, Brasov, Cluj Napoca, |
Raporteaza eroarea la