Junior Complaint Handling Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange active.


Vezi toate job-urile Junior Complaint Handling Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Angajator: Orange
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 24.02.2021

    Echipa Problem Solving este in cautare de noi colegi!

    Iti place sa investighezi, iar mai apoi sa propui solutii? Poti face asta in cadrul echipei de Problem Solving, ca Junior Complaint Handling Specialist.

    Obiectivul postului: 

    Preluarea reclamatiilor si sugestiilor venite de la clienti si oferirea unui raspuns in timp optim.

    Responsabilitati :

    • rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti
    • redactarea raspunsurilor scrise si trimiterea lor catre clienti
    • comunicarea cu celelalte departamente implicate in vederea solutionarii reclamatiilor
    • identificarea posibilelor situatii perturbative si propunerea de solutii de rezolvare
    • efectuarea de modificari in profilul clientilor
    • oferirea de asistenta pentru colegii din front line
    Educatie si Experienta: 

    • student sau absolvent de studii superioare
    Cunostinte Profesionale: 
    • MS Office 
    Competente Specifice: 

    • persoana comunicativa si capabila sa lucreze intr-o echipa dinamica, cu o gandire analitica, orientata pe rigurozitate si gasirea de solutii, intr-un timp scurt si sub presiunea termenelor limita
    • orientarea spre client, initiativa si proactivitatea
    • capacitatea de diagnoza si propunere de solutii

    Alte informatii:

    Departament: Customer Service - CS Residential Unit

    Tip Contract: Lugera Leasing

    Iti multumim pentru aplicatie!