Team Leader Contact Center

Angajator: APS Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asset Portfolio Servicing Romania is part of the APS leading company founded in 2004 and headquartered in Prague, the Czech Republic. APS provides comprehensive services in distressed and performing loans portfolios investment advisory and recovery management and performs asset management. Involving more than 800 experts, it provides services in 15 European countries: Austria, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Cyprus, the Czech Republic, Hungary, Luxembourg, Montenegro, Poland, Romania, Greece, Serbia, Slovakia and Slovenia.

    APS manages assets totaling in nominal value more than EUR 8.6 billion and provides exclusive investment advisory to five investment vehicles and recognized institutional investors. Since 2013, APS is an official partner of International Finance Corporation (IFC), member of World Bank. APS has a single shareholder, Martin Machoň, APS cofounder and CEO.

    APS Romania was founded at the end of 2007, rapidly growing into one of the most active investors and managers of the performing and non-performing loans, partner of the strongest financial and non-financial companies in Romania.

    www.aps-ro.ro

    Cerinte

    • Experiență de minimum un an în contact center si vanzari;
    • Cunoștințe solide privind tehnicile de vânzare;
    • Abilități și experiență în managementul de echipă;
    • Capacități de a evalua si de a lua decizii;
    • Abilități de coordonare, prioritizare, planificare și organizare;
    • Aptitudini de negociere și influențare;
    • Cunoștinte MS Office;
    • Cunoștinte limba engleză;
    • Studii superioare.

    Responsabilitati

    • Stabilirea procedurii de vânzare pentru portofoliile gestionate și maximizarea rezultatelor prin atingerea obiectivelor;
    • Urmărirea în scop operațional și explicarea variațiilor bugetului portofoliului alocat, propunând metode de corectare;
    • Participarea la întâlnirile operaționale cu potențialii clienți și cu clienții existenți ai companiei;
    • Coordonarea activitatii zilnice a subordonaților, identificarea și soluționarea problemelor apărute, prioritizarea acțiunilor echipei în vederea atingerii targetului alocat;
    • Urmărirea evoluției profesionale a angajaților din subordine și propunerea soluțiilor pentru îmbunătățirea performanțelor fiecărui membru din echipa;
    • Participarea în procesul de recrutare, integrare, instruire și evaluare a performanțelor pentru personalul din subordine.

    Alte informatii

    ”Asset Portfolio Servicing Romania S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal in scopul procesului de selectie si recrutare in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), iar informarea dvs. se realizeaza in baza art. 12, art. 13 si art. 14 din regulamentul anterior mentionat si este disponibila pe pagina APS.