Specialist achizitii

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Balotesti
  • Actualizat la: 23.01.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Studii superioare tehnice/ economice absolvite;
    Cunoașterea limbii engleze, avansat;
    Cunoștiințe PC + pachetul Microsoft Office;
    Abilităţi şi deprinderi: atenţie distributivă, capacitate de lucru individual şi în echipă, dinamism, perseverență, meticulozitate, adaptabilitate, capacități ridicate de comunicare, planificare, rezistență la stres;
    Experienţă in achiziţii de minim 2 ani.

    Responsabilitati

    Sa intocmească documentele necesare activitatii;
    Sa realizeze rapoarte de activitate solicitate de catre seful ierarhic;
    Sa coordoneze sa monitorizeze transporturile externe de materiale, sa mentina legatura cu clientii si furnizorii externi;
    Sa administreze importurile/exporturile din punct de vedere logistic, documentatie si legal (intocmire acte, traducere factura furnizor);
    Sa raspunda de operatiunile vamale de import/export;
    Sa asigure o derulare fluenta a operatiunilor de retur (cantitativ cat si calitativ), operatiunilor de livrare materiale (de a emite avize de expeditie; avize manuale);
    Sa-și insușeasca și sa cunoască la nivel superior procesele/procedurile companiei, și sa se asigure de buna lor implementare și aplicare ;
    Sa creeze si sa se asigure de buna/transparenta arhivare a tuturor documentelor intocmite;
    Sa administreze importurile/ exporturile din punct de vedere logistic, documentatie si legal (intocmire acte, planificare transport, etc.);
    Sa se asigure ca toate transporturile internationale, sunt in concordanta cu legislatia vamala si fiscala romana si internatioanala.

    Alte informatii

    Tichete de masă;
    Asigurare medicală privata;
    Acces la traininguri de specializare;
    Evenimente dedicate angajaților;
    Posibilitatea de dezvoltare în domeniul Logisticii;
    Mediu de lucru interactiv și prietenos-echipă tânără şi dinamică;
    Bonus anual de performanță.