SERVICE DESK WITH FRENCH

Angajator: CONNECTIONS ROMANIA
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2020
    Scurta descriere a companiei

    Connections Consult is a European innovative tech company, founded in 2005, in Bucharest. Over the past 10 years, the company re-invented several times, passed through different stages and gained robustness and maturity. Now, Connections is ready for new challenges.

    Connections offers businesses the possibility to improve and align with current digital trends, by using technology tools to boost their strategical KPI and adapt to global market challenges.

    Connections marks, in 2016, the first steps of regional expansion with opening offices in Belgrade, Serbia and Sofia, Bulgaria.

    Connections brings together RPA, Cognitive Computing and Artificial Intelligence to design, architecture and deliver best in-class digital business solutions.

    Connections has built up an integrated service model, based on market’s needs and internal competencies. Our service portfolio embeds Software Development, BPO & Automation and System Integration verticals.

    Cerinte

    Informații despre client

    Clientul este o companie germana axata pe tehnologie, activa la nivel internaţional, are un număr de peste 8.000 de salariaţi în circa 30 de ţări. Compania oferă o gamă largă de produse şi servicii în domeniul tehnologiilor fibrelor de carbon şi ceramicii, simulărilor de mediu şi tehnologiilor de climatizare, materialelor compozite şi sudării cu ultrasunete. La nivel de concern, cifra de afaceri atinsă în anul 2017 a fost de 1,2 miliarde Euro. Obiectivele centrale ale grupului sunt: stabilitate şi independenţă financiară, creştere profitabilă şi prezenţă globală.

    Proiect şi perspectivă

    Pentru IT-Hotline-ul său, clientul caută de luni până vineri, între orele 7:00 şi 18:00 CET, pentru toate sediile sale din Germania, Austria şi Elveţia şi, după caz, Franţa, un prestator nearshore de servicii în România.

    Responsabilitati


    Responsabilităţi ale departamentului informatic al concernului

    o PC, hard- şi software
    o Sistem de tichete


    Sarcini
    Level 1
    o Suport la nivelul 1 şi, parţial, la nivelul 2 cu asistenţă telefonică, per e-mail şi remote acordantă utilizatorilor clientului pe probleme de IT, inclusiv suport hard- şi software.
    o Prelucrarea apelurilor telefonice şi tichetelor de nivel 1, cu excepţia SAP Key User Tickets
    o Calificarea tichetelor şi redirecţionare către nivelul 2. Ceea ce nu intră în categoria de „common sense“ sau nu este documentat este atribuit nivelului 2.
    o Documentarea şi pregătirea soluţiilor.
    o Executarea de procese on- şi offboarding.
    o Procesarea comenzilor clienţilor.
    o Repartizarea software-ului standard prin SCCM (System Center Configuration Manager).





    Calificări/competenţe necesare

    o Instrumentarea şi soluţionarea solicitărilor de service & incidentelor pentru Microsoft Office 365 (întregul pachet)
    o Instrumentarea şi soluţionarea solicitărilor de service & incidentelor pentru Microsoft Windows 7 şi 10
    o Instrumentarea şi soluţionarea solicitărilor de service & incidentelor pentru Apple Instrumentarea şi soluţionarea solicitărilor de service & incidentelor pentru Microsoft Active Directory – gestionare acces, gestionare utilizatori, restore
    o Înregistrare utilizatori SAP, resetare şi recuperare parole
    o Resetare parole Lotus Notes, pe care rulează o bază de date knowledge şi circa 70 de aplicaţii


    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre CONNECTIONS ROMANIA. Consultati Politica de procesare a datelor personale a CONNECTIONS ROMANIA >>