Analist calitate si monitorizare clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PPC ROMANIA active.


Vezi toate job-urile Analist calitate si monitorizare clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: PPC ROMANIA
Domeniu:
  • Altele
  • Controlul calitatii
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.12.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    PPC este liderul pieței de energie în Europa de Sud-Est. Produce, distribuie și furnizează energie electrică, precum și produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord.

    Cerinte

    Absolvent studii superioare;
    Constituie avantaj experienta customer service/customer experience de minim 1 an;
    Cunostinte operare în sistemele informatice – MS Office (Word, Excel, PPT) – nivel avansat;
    Abilitati de analiza date si statistica la nivel avansat;
    Abilitati de analiza si eficientizare procese;
    Abilitati de comunicare verbala si scrisa la nivel avansat;
    Capacitate de lucru in echipa;
    Abilitati analitice si de atentie la detalii;
    Orientare catre client si problem solving.

    Responsabilitati

    Companie: Enel Energie

    1. Analizeaza motivele de interactiune cu clientii in scopul intelegerii nevoilor si asteptarilor acestora;
    2. Analizeaza periodic esantioane de raspunsuri la solicitarile clientilor, raspunsuri formulate de catre partenerii externi si evalueaza nivelul de calitate al acestora in raport cu standardul de calitate stabilit;
    3. Realizeaza rapoarte de evaluare a performantei calitative a agentilor partenerilor externi si propune catre Channel manager partener modalitati de optimizare a performantei;
    4. Analizeaza fluxurile de lucru din aria Sevicii Clienti si propune modalitati de optimizare ale acestora;
    5. Elaboreaza sabloane pentru raspunsuri standard dedicate clientilor;
    6. Analizeaza motivele de revenire si reclamatii ale clientilor si propune masuri corective;
    7. Realizeaza apeluri catre clienti pentru analize de calitate pe diferite topicuri identificate cu potential de optimizare;
    8. Participa la proiectele de optimizare a proceselor/sistemelor care sustin relatia cu clientii ;
    9. Analizeaza interactiuni cu scor scazut la studiile de satisfactie pentru intelegerea motivelor si adresarea acestora;

    Alte informatii

    Suna ca un job perfect? Avem chiar mai multe de oferit:
    Contract: perioada determinata 1 an - inlocuire maternitate
    Pachet salarial competitiv;
    Reduceri pentru servicii medicale;
    Zile libere in plus (Zi de naștere, Ziua energetică) + Zile de concediu suplimentar în funcție de vechimea în muncă;
    Rambursarea unei părți din biletul de vacanta;
    Oferte speciale pentru angajații noștri din partea colaboratorilor noștri;
    Oportunități de dezvoltare profesională reală;
    Mediu de lucru internațional și oportunități de călătorie;
    Programul de integrare într-o echipă profesională, tanară și dinamică.

    Ce altceva trebuie să știți?
    Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru o perioada nu mai mare de un an.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PPC ROMANIA. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PPC ROMANIA >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (111)