Financial Accountant with French
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Financial Accountant with French active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.11.2020 |
Remote work: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
- University degree in Accounting or Finance;
- Experience in accounting (minimum 2 – 3 years);
- French Intermediate level is a must (B2); additionally, a good level of English is preferred;
- Strong appetite for working in an international environment and very strong collaboration & team-work skills.
Skills:
- Good level of computer literacy in PC applications MS Office;
- Analytical skills;
- Delivery skills, problem solver;
- Excellent attention to detail and accuracy.
- Review supplier/customer invoices received from Headquarter or Subsidiaries according to legal and internal requirements;
- Accounting booking of the invoices in compliance with legal and internal directives and according to internal deadlines;
- Validate against PO in line with the company’s procedure and obtain necessary approvals from the budget owners for the invoices;
- To ensure correct VAT calculation;
- Reconciling vendors/customer statements;
- Perform the month-end closing activities, monitor accounts to ensure timely payments.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
(JUNIOR) ASSOCIATE WITH FRENCH | FLEXIBLE INTERNSHIP IN AUDIT ACADEMY Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Junior Accountant with German Remote | |
Vezi job-uri similare (234) |
Raporteaza eroarea la