Gestionar

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Gestionar active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Productie active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru unul dintre clientii nostri, o importanta companie ce oferă solutii integrate de infrastructura energetica, recrutam o persoana responsabila pentru rolul de Gestionar.

    Candidatul ideal:
    • Studii medii absolvite (Diploma de Bacalaureat);
    • Experienta – minimum 2 ani pe un post similar, de preferat in productie;
    • Aptitudini in Microsoft Office – Excel (functii de baza);
    • Persoana responsabila, serioasa, atenta la detalii si proactiva;
    • Aptitudinea de a lucra cu documente;
    • Aptitudini de calcul numeric.

    Responsabilitati

    • Verifica din punct de vedere cantitativ produsele receptionate, in conformitate cu documentele (fiscale) de insotire a marfii;
    • Inregistreaza in gestiunea depozitului produsele receptionate, verifica documentele de insotire a marfurilor si intocmeste notele de intrare-receptie;
    • Inregistreaza operatiile de primire si iesire marfa;
    • Organizeaza iesirea marfurilor catre clienti;
    • Verifica stocul de marfa si tine evidenta marfurilor depozitate sau predate spre productie;
    • Participa la activitati de inventariere;
    • Intocmeste, verifica si semneaza actele care tin de gestiunea de care raspunde (facturi de vanzare, nota intrare receptie, fise de magazie, bonuri de consum sau perisabilitati, avize de insotire a marfii);
    • Se ocupa de contabilitatea primara a gestiunii.

    Alte informatii

    • Contract pe perioada nedeterminata;
    • Pachet salarial competitiv;
    • Tichete de masa;
    • Asigurare medicala privata.

    Program de lucru: L-V, 07:30-15:30;
    Locatie: sector 3.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Popesti Leordeni,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ploiesti, Targoviste,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (34)