Junior Specialist Application Operations

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.10.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Studii de bază: Studii superioare
    Experiență profesională anterioară generală: Minimum 3 ani experiență în domeniul furnizării de suport IT
    Experiență profesională anterioară pe post: Experiență în companii din domeniul serviciilor medicale sau laboratoare private - constituie un avantaj
    Certificări/ Competențe tehnice: Atestări Microsoft/ CISCO/ MS SQL
    Limbi străine : engleză - mediu
    Cunostințe PC : MS Office: nivel avansat

    Responsabilitati

    Monitorizezi starea operațională și îmbunătățești funcționarea infrastructurii și aplicațiilor IT.
    Monitorizezi infrastructura și aplicațiile IT ale GRUPULUI REGINA MARIA, precum și intervenția pentru rezolvarea incidentelor asociate acestora, în SLA-uri.
    Monitorizezi activitatea de suport a furnizorilor externi de soluții IT.
    Identifici și gestionezi în cel mai eficient mod problemele și incidentele apărute.
    Urmărești disponibilitatea și starea operațională a aplicațiilor IT, folosind soluțiile de monitorizare și instrumentele conexe.
    Execuți activități de suport de nivel 1 și 2 pentru aplicațiile IT și, acolo unde este necesar, pentru elementele de infrastructură.
    Coordonezi și supervizezi activitățile de suport ale furnizorilor externi – intervenții în locație sau la distanță, urmărești tichetele de suport și te asiguri de respectarea nivelelor de calitate ale serviciilor acestora, conform termenelor contractuale.
    Asiguri respectarea SLA-urilor interne și externe.
    Participi la testele de acceptanță ale soluțiilor SW și HW.
    Participi activ la îmbunătățirea funcționarii sistemelor de monitorizare a disponibilității și performanței aplicațiilor, identifici noi soluții/ metode/ concepte de monitorizare.
    Identifici problemele care afectează funcționarea sistemelor monitorizate și acționezi proactiv în spiritul rezolvării acestora.
    Definești și coordonezi executarea măsurilor de adresare a situațiilor de urgență.
    Colaborezi cu coordonatorii de departamente, administratorii aplicațiilor si colegii din departamentele IT.