Economist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Economist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 31.10.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Candidatul va trebui sa dea dovada de:

    - Atenție la detalii și abilitatea de a lucra cu un volum mare de date;
    - Capacități de organizare și prioritizare/multi-tasking;
    - Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic;
    - Abilitatea de a lucra atât în echipă cât și individual;
    - Persoană dinamică, organizată, ambițioasă, atentă la detalii și orientată către rezultat.
    - Absolvent în economie / contabilitate / finanțe
    - Bune cunoștințe a MS Office (în special Excel);
    - Cunostinte limba engleza - nivel mediu;

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    - să asigure înregistrarea cronologică şi sistematică a documentelor primare, privind platile si incasarile prin banca;
    - operatiuni privind casieria societatii (incasari plati deconturi cheltuieli);
    cunostiinte de legislatie contabila si fiscala;
    - introducerea corecta si la timp a facturilor furnizorilor (Servicii si bunuri), dupa verificarea prealabila a respectarii prevederilor legale aplicabile si a reglementarilor companiei;
    - să arhiveze documentele specifice;
    - să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei;
    - sa comunice si sa conlucreze cu toate departamentele societatii;

    Alte informatii

    Oferim:

    - Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    - Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Ploiesti,

    Aplica fara CV
    Ploiesti,

    Ploiesti,

    Vezi job-uri similare (18)