Manager poiect - Pasaport pentru cariera, ID 131912

Angajator: Fundatia WORLD VISION ROMANIA
Domeniu:
  • Altele
  • Educatie - Training
  • Management - Consultanta
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    - Studii superioare socio-umane/ economice/ juridice Durata 3 ani
    - Cursuri in mangement de proiect
    - Cunostinte solide in managementul proiectelor finantate din fonduri structurale
    - Cunoasterea limbii engleze
    - Permis de conducere cat B
    - Persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Solida dedicare crestina
    - Abilitatea de a lucra in conditii de stres
    - Abilitati de comunicare si relationare
    - Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a lucra in conditii de supervizare minima.
    - Bune abilitati de organizare si planificare
    - Bune capacitati de analiza si sinteza
    - Buna operare PC;
    - Experienta in proiecte finantate prin fonduri nerambursabile / programe comunitare - 2 ani.
    - Experienta profesionala generala de minim 6 ani.

    Responsabilitati

    - Asigura managementul proiectului si coordoneaza echipa de proiect in vederea asigurarii managementului riscului si a respectarii standardelor calitative/cantitative impuse de statutul de beneficiar al proiectului
    - Asigura reprezentarea in relatiile cu AMPOCU si alte institutii cu atributii de monitorizare si control ale proiectelor finantate din Fonduri Structurale Europene, precum si in alte relatii necesare cu terti;
    - Coordoneaza elaborarea de strategii/planificari, raportari privind implementarea financiara si tehnica a activitatilor proiectului.
    - Controleaza executia bugetara si propune schimbari asupra bugetului proiectului, asigurand obtinerea aprobarilor necesare de la organismul finantator.
    - Alocă resursele umane necesare implementarii proiectului
    - Supervizeaza si coordoneaza procesul de achizitii in cadrul proiectului.
    - Respecta regulamentul intern si procedurile interne, participa la intalnirile de lucru ale echipei de management si cu alți experți din cadrul echipei de implementare.
    - Respecta normele de Protectia Muncii, a securitatii si sanatatii in munca.