Tehnician suport aplicatii
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Fildas&Catena Grup active.Vezi toate job-urile Tehnician suport aplicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Fildas&Catena Grup |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.10.2020 |
Remote work: | On-site |
Fildas Catena Grup reprezinta un grup de companii cunoscute si puternice pe piata farmaceutica. Calatoria noastra a inceput in anul 1991 cu o echipa mica de oameni valorosi, cu ambitii mari in misiunea de a promova Sanatatea in Romania prin contributia permanenta la imbunatatirea sistemului de sanatate, prin calitatea superioara a serviciilor oferite, prin inovatie si diferentiere. Din 1999 de cand a luat nastere lantul Farmaciile Catena, dupa decizia strategica a Fildas de extindere pe verticala in retailul farmaceutic, ni s-au alaturat si alti oameni valorosi, care s-au dedicat aceleiasi misiuni.
Astazi suntem peste 7000 de salariati, raspanditi la nivel national in peste 800 de farmacii si 15 centre logistice. Ocupam primul loc in topul farma din Romania, iar acest rezultat se datoreaza colectivului pe care l-am construit de-a lungul celor 28 de ani.
Avem valori comune ce ne unesc si ne indreapta spre acelasi tel si rezultat : pasiunea, ambitia, integritatea, responsabilitatea, curiozitatea si determinarea.
• Studii medii
• Nivel avansat de lucru cu calculatorul
• Cunostinte avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office
• Limba engleza – nivel mediu
• Abilititati de planificare si organizare
• Disponibilitate pentru deplasari client (in Romania) pentru implementare diferite proiecte
• Experienta suport aplicatii client – minim 3 ani
• Experienta lucru baze de date SQL – optional
• Atentie la detalii
• Gestioneaza proactiv volumul de munca
• Insuşire şi înţelegere a terminologiei de lucru şi a termenilor tehnici folosiţi în manuale,documentaţii de specialitate, ghiduri de utilizare
• Spirit de echipa
• Suport aplicatii client – interfata aplicatii
• Testare aplicatii
• Introducerea activitatilor zilnice in aplicatie de ticketing
• Introducerea si procesarea datelor clientilor ( nomenclatoare, certificate, autorizatii,etc )
• Verificarea datelor primite/de introdus in vederea asigurarii corectitudinii lor
• Se asigura ca introducerea datelor se realizeaza in timpul alocat
• Respectarea procedurilor interne de lucru
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Consultant suport aplicatii informatice BUCURESTI, | |
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Operator Helpdesk - West Gate Park Hybrid | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la