Tehnician suport aplicatii

Angajator: Farmaciile Catena
Domeniu:
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    CATENA se mandreste cu statutul de cel mai apreciat brand de farmacii din Romania.
    Compania noastra si-a propus sa fie un reper fundamental in lumea medicala romaneasca, in ceea ce priveste calitatea si profesionalismul serviciilor oferite.

    Echipa Catena a integrat imaginea brandului in viata de zi cu zi a romanilor, punand accentul pe definirea conceptului de viata sanatoasa si armonioasa.

    Cerinte

    • Studii medii
    • Nivel avansat de lucru cu calculatorul
    • Cunostinte avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office
    • Limba engleza – nivel mediu
    • Abilititati de planificare si organizare
    • Disponibilitate pentru deplasari client (in Romania) pentru implementare diferite proiecte
    • Experienta suport aplicatii client – minim 3 ani
    • Experienta lucru baze de date SQL – optional
    • Atentie la detalii
    • Gestioneaza proactiv volumul de munca
    • Insuşire şi înţelegere a terminologiei de lucru şi a termenilor tehnici folosiţi în manuale,documentaţii de specialitate, ghiduri de utilizare
    • Spirit de echipa

    Responsabilitati

    • Suport aplicatii client – interfata aplicatii
    • Testare aplicatii
    • Introducerea activitatilor zilnice in aplicatie de ticketing
    • Introducerea si procesarea datelor clientilor ( nomenclatoare, certificate, autorizatii,etc )
    • Verificarea datelor primite/de introdus in vederea asigurarii corectitudinii lor
    • Se asigura ca introducerea datelor se realizeaza in timpul alocat
    • Respectarea procedurilor interne de lucru

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Farmaciile Catena. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Farmaciile Catena >>