Asistent Administrare Date - Logistica - 102989

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrare Date - Logistica - 102989 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METRO is a championing Independent Business. For the fourth consecutive year, we are certified as "Top Employer 2024", a certification that places us in the top of the best employers in Romania and Europe. As an international leader in wholesale and METRO's largest sales line, we are passionate about supporting the growth of over 24 million customers, which means 24 million different challenges, ambitions and dreams. We are more than just a supplier; we are trusted relationship builders who understand and anticipate our customers' needs. We have unique food expertise, an outstanding global perspective and decades of experience to ensure they have the best products, services and technologies to succeed. Our team is focused on success, so we look confidently to the future. Our global employer branding campaign "Shape the M" is a recognition of the contribution each METRO Romania employee makes to the success of the company.

    Cerinte

    Pentru a avea succes în acest rol, vei avea nevoie de:
    • Bune abilitãți de comunicare;
    • Gândire orientatã cãtre client și standarde de calitate;
    • Spirit de lucru în echipã;
    • Seriozitate, loialitate, responsabilitate;
    • Cunoștințe de limba englezã si utilizare PC, Office (excel, word);
    • Studii superioare;

    Responsabilitati

    Noi, la METRO, suntem o echipã de 3000 de campioni ai afacerilor independente. Dedicați celor care se dedicã muncii lor, lucrãm pentru cei care se trezesc în fiecare dimineațã și vor sã schimbe ceva. Suntem aici pentru cei care au avut curajul de a-și transforma visul într-o afacere, pentru milioane de antreprenori din întreaga lume. Deși se spune cã toate lucrurile se schimbã, un lucru a rãmas la fel: noi, acum ca și atunci, nu lucrãm pentru METRO! Lucrãm pentru peste 20 de milioane de clienți METRO, fiecare cu propriile visuri, ambiții și provocãri. Pentru ei, gãsim soluții personalizate și lucrãm cot la cot pentru a le asigura succesul. Deservim atât micile afaceri cu mari idei, cât și afacerile globale cu prioritãți locale.

    METRO Cash & Carry România a fost lansatã oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuþie, în Bucureºti. Distribuþia naþionalã a magazinelor METRO România este urmãtoarea: 5 centre în Bucureºti, câte 2 centre în Braºov, Constanþa, Timiºoara ºi câte un centru în fiecare din urmãtoarele oraºe: Cluj, Bacãu, Iaºi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaþi, Ploieºti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureº, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamþ, Buzãu, Târgoviºte ºi Turda.

    Alãturã-te echipei și te vei ocupa de:
    • Administrarea în sistemele informatice a datelor specifice furnizorilor și articolelor (Master Data);
    • Actualizarea permanentã a datelor despre furnizori și articole;
    • Întocmirea rapoartelor specifice și a documentației aferente activitãții;

    Ce oferim in schimb?
    • Vei avea sprijinul unei echipe de profesioniști;
    • Vei gãsi la noi un mediu prietenos și oportunitãți de dezvoltare;
    • Program scurt vineri (ziua se terminã în jurul orei 14:30);
    • Tichete de masã pentru fiecare zi lucratã;
    • Asigurare medicalã.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (80)