Supplier Relationship Specialist

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    - Experienta minin 2 ani pe un rol similar, de preferat in domeniul retail sau e-commerce
    - Cunostiinte de baza in contabilitate
    - Nivel avansat Excel;
    - Nivel avansat de limba Engleza;

    Responsabilitati

    - Plasarea comenzilor catre furnizori interni si externi ori supervizarea comenzilor de marfa transmise periodic catre acestia;
    - Gasirea celor mai avantajoase modalitati de transport si mentinerea relatiei cu transportatorii interni si internationali;
    - Verificarea respectarii termenelor de livrare si luarea masurilor necesare in cazul nerespectarii acestora;
    - Realizarea platilor catre furnizorii si parteneri conform conditiilor contratuale agreate, in vederea asigurarii continuitatii in aprovizionare/colaborare;
    - Supervizarea verificarii conformitatii cantitatilor, caracteristicilor tehnice si comerciale ale produselor comandate si receptionate de la furnizor, precum si ale retururilor din partea clientilor;
    - Realizarea de evaluari si gasirea unor solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, vanzarilor, soldurilor, scadentelor, conform conditiilor comerciale agreate cu furnizorii;
    - Stabilirea si realizarea listelor periodice de produse returnate la furnizori, conform termenilor agreati cu acestia;
    - Verificarea incasarilor primite din partea furnizorilor, ca urmare a retururilor effectuate;
    - Evaluarea periodica a profitabilitatii contractelor incheiate cu furnizorii, precum si elaborarea unor propuneri de imbunatatire a procedurilor si instrumentelor de lucru in scopul reducerii costurilor;
    - Realizarea platilor catre clientii care au returnat produse;
    - Supervizarea achizitiei de stocuri si actualizarea informatiilor cu privire la produse (preturi, descrieri, cantitati, etc);
    - Oferirea de suport departamentului de Contabilitate in ceea ce priveste platile realizate catre/de la furnizori si clienti, precum si celor de Warehouse & Call-Center.