Specialist Salarizare si Administrare Personal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Specialist Salarizare si Administrare Personal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Boldesti-Scaieni
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 27.08.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Experiență în Resurse Umane – salarizare și administrare personal, minim 3 ani;
    - Experiență de lucru relevantă cu programe de gestionare HR și calcul salarial - WinMENTOR;
    - Foarte bune cunoștinte de legislația muncii, calcul salarial, contribuții și taxe, REVISAL;
    - Bune abilități de comunicare și colaborare;
    - Bune abilități de organizare și atenție la detalii;
    - Eficiență în gestionarea timpului și a obiectivelor;
    - Limba Engleză - nivel mediu;

    Responsabilitati

    - Întocmește documentele legate de angajarea, modificarea și încetarea contractului individual de munca conform procedurilor interne cu respectarea Codului Muncii și a legislației în vigoare;
    - Înregistrări Revisal (contracte, acte adiționale, încetări);
    - Gestionează dosarele de personal ale salariaților având grija că acestea să fie complete (acte de stare civila, studii, fisa postului, CV, etc.);
    - Întocmire şi verificare de pontaje;
    - Efectuarea calculului salarial şi întocmirea statului de salarii pe baza informaţiilor specifice (pontaje, concedii medicale, concedii de odihnă, concedii fără plată, modificări salariale, alte beneficii);
    - Calculul, înregistrarea şi declararea impozitelor şi taxelor privind salariații către bugetul de stat;
    - Gestionarea, verificarea corectitudinii întocmirii certificatelor și calculul indemnizațiilor aferente concediilor medicale;
    - Verificarea și operarea tuturor categoriilor de rețineri și popriri;

    Alte informatii

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr/

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid