Specialist Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.


Vezi toate job-urile Specialist Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.01.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    A little about you:

    -Abilitati de comunicare si negociere
    -Time management f bun, fire energica si pozitiva
    -Capacitate de analiza si sinteza;
    -Cunostinte M Office;
    -Atentie la detalii si simtul responsabilitatii.

    Responsabilitati

    Day by Day:

    -Sa ofere suport clientilor bancii ( 24/ 7), fie prin apel telefonic de tip Inbound, cat si Outbound, fie prin email
    -Promovează produsele şi serviciile clienților Utilizatorului în toate apelurile eligibile.
    -Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor.
    -Îşi însuşeşte în 24 de ore de la informare noile servicii şi/sau noile proceduri de lucru.
    -Solicită ajutorul şefului de tură/compartiment/departament ori de câte ori rezolvarea solicitărilor clienţilor depăşeşte competenţa proprie.
    -Sa ofere informatii de inalta calitate colegilor cu care interactioneaza
    -Sa colaboreze cu celelalte departmente din cadrul bancii in scopul imbunatatirii activitatii
    -Sa directioneze si sa raspunda solicitarilor primite conform modului de lucru stabilit de superiorul ierarhic si fisa postului
    -Sa identifice corect si sa gaseasca cele mai bune solutii pentru solicitarile primite in vedererea oferirii unor raspunsuri profesioniste
    -Sa centralizeze activitatea sa in format electronic (Excel)

    Program de lucru:
    o Programul in Call Center este 24/7 in ture inegale, Luni-Duminica
    o Ture de 8 ore si 30 de minute care pot incepe la:
     06:30
     09:00
     10:00
     13:30
     22:00

    Pauza : 1 ora si 10 de minute (din care pauza de masa 30 de minute)

    Alte informatii

    Beneficii :

    -Spor pentru turele de noapte si week-enduri lucrate;
    -Bonus in functie de performanta ( scheme de bonusare);
    -Program Flexibil;
    -Tichete de masa;
    -Pachet servicii medicale private.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Remote

    Vezi job-uri similare (33)