Manager Administrare Credite

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Claret Euro Credit active.


Vezi toate job-urile Manager Administrare Credite active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: Claret Euro Credit
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.09.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    CLARET EURO CREDIT IFN SA a fost infiintata in anul 2013 si este autorizata de catre Banca Nationala a Romaniei, fiind inscrisa in Registrul General al BNR sub numarul RG-PJR-41-110279/09.08.2013.

    CLARET EURO CREDIT IFN SA este parte a unui grup financiar international activ in SUA, Asia, Europa de Est si Europa de Vest si are ca obiect principal de activitate acordarea de credite persoanelor fizice si persoanelor juridice.

    Echipa noastra este formata din angajati cu o vasta experienta in domeniul serviciilor financiare, cu viziuni moderne si flexibile, ce au un impact important in satisfacerea necesitatilor clientilor.Recunostem si motivam implicarea, spiritul inovativ, increderea si devotamentul angajatilor nostri.

    MISIUNE: Dorim sa oferim o gama variata de servicii financiare la cel mai inalt standard, prin gestionarea prudenta si transparenta a nevoilor clientilor nostri. VIZIUNE: Suntem aici pentru a sustine eforturile antreprenorilor si ale persoanelor private, să fim recunoscuţi ca un partener stabil şi profitabil în servicii financiare accesibile si usoare, gandite pentru nevoile fiecarui client. Crestem impreuna cu clientul nostru, gasim solutii si cream plusvaloare.

    Cerinte

    - studii superioare, preferabil studii economice
    - experienta de lucru in Charisma ERP
    - experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
    - bune abilitati de comunicare si relationare
    - capacitatea de planificare si prioritizare a sarcinilor 
    - atentie la detalii
    - responsabilitate , integritate, confidentialitate
    - cunoasterea legislatiei bancare
    - cunoasterea limbii engleze scris si conversational ( OBLIGATORIU)
    - cunostinte operare PC

    Responsabilitati

    -Raspunde de derularea activitatii de monitorizare si administrare a creditelor, in conformitate cu prevederile legale si cele ale reglementarilor interne,
    - Raspunde de implementarea la nivelul Departamentului a politicilor şi procedurilor interne ale institutiei in domeniul administrarii produselor tip credit, in concordanta cu coordonatele strategice stabilite de conducerea Institutiei in acest domeniu
    - Raspunde de monitorizarea zilnica a ratelor de credit scadente si a debitelor restante
    - Raspunde de transmiterea corecta si la timp a tuturor rapoartelor/informatiilor/ documentelor privind  activitatea de administrare a creditelor catre conducerea Institutiei, clienti, executori judecatoresti, avocat, firme de recuperare, etc
    - Raspunde de inregistrarea corecta si la timp in sistemul informatic a operatiunilor de: incasare rate de credit/debite restante de la clienti, rambursari anticipate, lichidare credit, declarare scadenta anticipata, stopare penalitati, reinnoire polite de asigurare, etc.
    - Raspunde de activitatea departamentului de administrare credite si coordoneaza echipa

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (85)