Agent Monitorizare si Mentenanta cu Franceza (nivel mediu)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO CONSULT active.


Vezi toate job-urile Agent Monitorizare si Mentenanta cu Franceza (nivel mediu) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.08.2020
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    • Studii medii / superioare;
    • Cunostinte bune de operare calculator (Excel, Word);
    • Competente de baza în matematica;
    • Cunosterea limbii franceze la nivel mediu;
    • Foarte bune abilitati de calcul;
    • Spirit de echipa;
    • Abilitati de comunicare si organizare;
    • Atentie concentrate si distributiva;
    • Rezistenta la stres si orientare catre client.

    Responsabilitati


    Pentru clientul nostru, o companie in crestere, care ofera un pachet complet de servicii bazat pe o gama larga de echipamente de masurare de inalta precizie pentru proprietati comerciale, proprietari de case si utilitati energetice, suntem in cautarea unui Agent Monitorizare si Mentenanta.

    Produsele si serviciile acopera instalarea, punerea in functiune a contoarelor si facturarea consumului de energie, apa si costuri auxiliare.

    Responsabilitati:
    • Verificarea datelor primite de la sistemele de citire radio;
    • Monitorizarea consumului proprietatilor folosind aplicatii specifice;
    • Analiza si interpretarea informatiilor;
    • Diagnosticarea si rezolvarea erorilor din sistem;
    • Intocmirea de rapoarte si transmiterea informatiilor catre clienti;
    • Suport tehnic pentru clientii companiei;
    • Corespondenta pe email cu utilizatorii si dezvoltatorii sistemului.

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Tichete de masa (15 RON/Tichet);
    • Abonament medical la o clinica privata;
    • Mediu de lucru stabil;
    • Contract de munca pe perioada nedeterminata;
    • Formare initiala si continua.