Channel Specialist with English

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.07.2020
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    We are looking for our client, a leading global provider of information and communications technology (ICT) infrastructure and smart devices, a Channel Specialist with English.

    Qualifications:

    - Economic educational background at least Bachelor degree level;
    - At least 1 year experience in finance/accounting: e.g Accountant, Billing specialist, Finance specialist etc;
    - Proficiency in English (Advanced);
    - Excel medium level knowledge, pivot tables and vlookup formula.
    - Basic Financial knowledge.

    Responsabilitati

    Job Description:

    - Rеsponsiblе for dаy to dаy chаnnel incеntivеs businеss procеssеs including: budgеt rеservаtion аnd аdjustmеnt, sеttlеmеnt аmount cаlculаtion, аnd systеm submission ;
    - Rеquеst nеcеssаry supporting documеntation from customеrs or locаl pаrtnеrs in order to offеr incеntivеs аccording to thе аgreеd contrаctuаl tеrms or short tеrm offеrs;
    - Verify rеlаted supporting documеntation аnd еnsure аccurаcy of аll contractual tеrms;
    - Calculatе аnd operate in the internal systems the Channel Incentives provided in an “After Sales” manner to its customers;
    - Manage and keep updated operations evidence and procedures at customer level for each process division;
    - Develop process improvements to enhance business efficiency and effectiveness;
    - Generate routine or ad-hoc business reports for management.