Channel Specialist with English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.


Vezi toate job-urile Channel Specialist with English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    We are looking for our client, a leading global provider of information and communications technology (ICT) infrastructure and smart devices, a Channel Specialist with English.

    Qualifications:

    - Economic educational background at least Bachelor degree level;
    - At least 1 year experience in finance/accounting: e.g Accountant, Billing specialist, Finance specialist etc;
    - Proficiency in English (Advanced);
    - Excel medium level knowledge, pivot tables and vlookup formula.
    - Basic Financial knowledge.

    Responsabilitati

    Job Description:

    - Rеsponsiblе for dаy to dаy chаnnel incеntivеs businеss procеssеs including: budgеt rеservаtion аnd аdjustmеnt, sеttlеmеnt аmount cаlculаtion, аnd systеm submission ;
    - Rеquеst nеcеssаry supporting documеntation from customеrs or locаl pаrtnеrs in order to offеr incеntivеs аccording to thе аgreеd contrаctuаl tеrms or short tеrm offеrs;
    - Verify rеlаted supporting documеntation аnd еnsure аccurаcy of аll contractual tеrms;
    - Calculatе аnd operate in the internal systems the Channel Incentives provided in an “After Sales” manner to its customers;
    - Manage and keep updated operations evidence and procedures at customer level for each process division;
    - Develop process improvements to enhance business efficiency and effectiveness;
    - Generate routine or ad-hoc business reports for management.