Reprezentant de teren servicii tehnice clienti ID 1032071

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant de teren servicii tehnice clienti ID 1032071 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 16.07.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Studii:
    - Studii medii tehnice
    Experienta in munca:
    - De preferinta experienta in domeniul telecomunicatiilor, preferabil in sfera echipamentelor instalate la sediul clientului (instalare si intretinere si/sau vanzare).

    Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
    - Telecomunicatii — cunostinte medii despre transmisiuni, comutatie, monitorizare si operare a echipamentelor de telecomunicatii;
    - Gandire deductiva – abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a gasi solutii viabile;
    - Identificarea problemelor – abilitatea de a observa cand ceva nu functioneaza bine sau este posibil sa nu functioneze bine;
    - Cunostinte de operare pe calculator;
    - Disponibilitatea de a-si imbunatati pregatirea profesionala in functie de cerintele locului de munca prin participarea la cursuri, seminarii, prezentari;
    - Carnet de conducere fara incidente;
    - Orientare catre client, orientare catre rezultate, spirit de initiativa, abilitate de a lucra in echipa, abilitate de a lucra sub presiune, flexibilitate, rezolvarea problemelor in timp optim;
    - Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
    - Persoana serioasa, responsabila, dinamica, comunicativa;
    - Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare;
    - Abilitati bune de comunicare verbala si in scris;
    - Capacitatea de a mentine un climat de munca prietenos si respectuos cu colegii.

    Responsabilitati

    SCOP PRINCIPAL:
    Efectueaza toate activitatile tehnice de instalare si intretinere servicii de telecomunicatii pentru clienti, in vederea asigurarii infrastructurii tehnice pentru furnizarea unor servicii de calitate, contribuind astfel la imbunatatirea satisfactiei clientilor prin reducerea timpului de asteptare pentru instalarea serviciilor si a duratei deranjamentelor tehnice

    ATRIBUTII / RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
    - Angajatul are obligatia respectarii Regulamentului de Ordine Interioara al Societatii, regulile si procedurile aplicabile postului ocupat, indiferent de modalitatea de comunicare a acestora catre angajat.
    - De asemenea, are obligatia, in acord cu responsabilitatile postului ocupat, sa-si insuseasca si sa respecte prevederile regulamentului privind protectia datelor cu caracter personal.
    - Instaleaza si pune in functiune la locatia clientului echipamentele de acces necesare (VPN, Metronet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, circuite inchiriate, retele de interior, etc.) pentru a contribui la furnizarea de servicii clientilor conform obligatiilor contractuale asumate si standardelor stabilite in acordurile privind calitatea;
    - Efectueaza activitatile de service post-vanzare si intretinere preventiva la locatia clientului, conform obligatiilor contractuale si procedurilor tehnice de intretinere, in vederea asigurarii unei functionari eficiente a echipamentelor/sistemelor;
    - Identifica deranjamentele din reteaua de acces; efectueaza intretinerea corectiva a echipamentelor (VPN, Mnet, IPFix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, MG, circuite inchiriate, retele de interior, etc.) utilizand dispozitive electronice de testare, masurare si monitorizare pentru a identifica problema, a evalua cauza si a izola si restabili deranjamentul, contribuind astfel la imbunatatirea satisfactiei clientilor prin reducerea timpilor de nefunctionare a serviciului;
    - Participa la programele de instruire la care este convocat ( instruirea periodica SMSSO );
    - Asigura legatura permanenta cu clientii pentru a le rezolva cererile de noi servicii sau remediere a unor deranjamente, a-i informa cu privire la stadiul de solutionare a acestora si a le confirma ca la final s-a raspuns in totalitate solicitarilor acestora;

    - Mentine si promoveaza standardele si imaginea companiei prin prestarea unor servicii de calitate si printr-o atitudine profesionala fata de toti clientii;
    - Completeaza formulare si rapoarte standard conform procedurilor operationale pentru asi informa superiorii cu privire la statusul/evolutia muncii prestate;
    - Asigura integritatea echipamentelor, sculelor, dispozitivelor, aparatelor de masura si mijloacelor auto din dotare;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (79)