Team leader – departament relatii clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teilor active.Vezi toate job-urile Team leader – departament relatii clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teilor |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.07.2020 |
Remote work: | On-site |
Cerinte
Rolul tau:
Coordonаreа, monitorizarеа si optimizareа аctivitаtii zilnicе а echipei de Operatori Relatii Clienti in vederеa imbunаtatirii performantеlor si indeplinirii obiеctivеlor dеpartamentului; Actioneaza ca un liant intre management si echipa de operatori.
Studii superioare finalizate cu licenta ; (prefelabil in relatii publice)
Minimum 3 ani experienta in pozitia dе team-leader sau supervizor in call center; Experienta dovedita in setarea KPI pe departament;
Abilitati excelente dе comunicare in scris si vorbit & Cunoasterea limbii engleze, nivel mediu- avansat;
Operare PC: Word, Excel, Power Point avansat;
Competenta in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat; Initiativa si proactivitate;
Abilitati dе conducere si motivare;
Discernamant si capacitatea dе a rezolva problemele;
Capacitate dе a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata dе companie;
Coordonarea intregii activitati a echipei din subordine respectand procedurile de lucru ale companiei, pastrand un grad ridicat al calitatii si respectand termenele de raspuns agreate cu alte departamente;
Ofera suport echipei, prin raspunsul la intrebarile specifice, referitoare la situatiile clientilor si prin identificarea/crearea de rapoarte/analize relevante; Stabileste actiuni specifice pentru imbunatatirea performantelor echipei; Preluarea situatiilor escaladate; Gestionarea reclamatiilor si solicitarilor primite prin canale digitale;
Propuneri de actualizare si imbunatatire a procedurilor de lucru; Capacitatea de a defini si articula o strategie de operare Service Desk; Capacitatea de a oferi feedback si de a sustine sesiuni de coaching;
Acorda suport Managerului direct in setarea obiectivelor de departament si KPI;
Raportarea periodica si la cerere a rezultatelor catre superiorul direct; Implicarea in proiecte speciale, legate de specificul departamentului;
Beneficii:
Pachet salarial atractiv; Laptop, telefon;
Asigurare medicala in reteaua Medicover;
Asigurare de viata prin NN asigurari;
Bonusuri in functie de realizari si evolutie;
Acces la biblioteca interna Teilor;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Team Leader-Pitesti Aplica fara CV | |
Beauty Advisor Pitesti Aplica fara CV | |
Director Magazin Beauty Pitesti Pitesti, | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la