Sef atelier mecanic

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Sebes
  • Actualizat la: 30.09.2020
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte



    • Studii superioare tehnice ( mecanica, masini- unelte etc );de apreciat specializarea TCM
    • Experienţă într-o poziţie similară;
    • Disponibilitatea pentru program prelungit;
    • Cunoştinţe referitoare la partea de întreţinere, reparaţii utilaje;
    • Operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet) , Autocad;
    • Cunoştinţe de limbă engleză .
    • Foarte bun organizator, spirit de echipa
    • Persoana organizata.
    • Integritate

    Responsabilitati

    Responsabil cu coordonarea echipelor de mentenanta mecanica aflate in subordine
    • Stabileste standardul pentru activitatile de intretinere preventiva si corectiva, pe parte mecanica
    • Planifica, coordoneaza si monitorizeaza activitatile de intretinere, reparatii si inspectii tehnice a echipamentelor utilizate in activitatea de productie;
    • Intocmeste planul de mentenanta preventiva si raspunde de aplicarea lui;
    • Urmareste ca lucrarile sa se realizeaza conform instructiunilor;
    • Identifica problemele aparute in functionarea utilejelor si intervine pentru solutionarea lor
    • Participa la pornirea instalatiilor, utilajelor, masinilor dupa revizii, reparatii
    • Realizeaza intocmirea documentelor de reparatii, relevee, intocmire schite si desene tehnice;
    • Monitorizeaza consumurile de combustibil, ulei, piese de schimb si materiale;
    • Intreprinde actiuni corective si de imbunatatire a activitatii din atelier;
    • Face reclamatii la producatorii de utilaje in perioada de garantie;
    • Asigura documentatia tehnica necesara activitatilor din atelier;
    • Instruieste si evalueaza personalul din subordine;
    • Stabileste si mentine legatura cu ISCIR si furnizorii de piese de schimb;
    • Asigura aplicarea normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor;
    • Asigura relatia cu partenerii in cazul serviciilor externalizate.