Analist financiar

Angajator: Fondul de Garantare si Creditare IFN SA
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.06.2020
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    DESCRIEREA FIRMEI:
    FONDUL DE GARANTARE SI CREDITARE IFN SA este o institutie financiara nebancara, un partener solid pentru societatile comerciale care dezvolta afaceri de succes, finantand in sistem factoring colaborari comerciale cu debitori consolidati sau acordand credite pentru capital de lucru, credite punte pentru proiecte finantate din fonduri nerambursabile, scrisori de garantie si garantii vamale.

    PROFILUL CANDIDATULUI:
    - Isi desfasoara activitatea in baza Contractului de Colaborare incheiat cu Fondul de Garantare si Creditare IFN SA

    Studii:
    - absolvent de studii medii sau superioare.

    Abilitati si aptitudini:
    - abilitati de comunicare, adaptare la interlocutor si putere de convingere;
    - usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;
    - ambitie si hotarare in ducerea la indeplinire a obiectivelor;
    - orientare spre client;
    - capacitate de adaptare si rapiditate in luarea deciziilor;
    - atitudine proactiva, dinamica, cu bune abilitati de prezentare si persuasiune;
    - promptitudine, orientare catre rezultate;
    - da dovada de cinste, loialitate si disciplina si de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;

    Cerinte suplimentare asociate functiei:
    - Cunostinte despre produse financiar bancare (creditare si garantare);
    - Cunoasterea metodelor/aplicatiilor/mijloacelor de comunicare on-line

    Responsabilitati

    RESPONSABILITATI
    - reprezinta Fondul de Garantare si Creditare IFN SA în zona de responsabilitate (localitatea/judetul de domiciliu);
    - prezinta, promoveaza si vinde produsele in conformitate cu normele si procedurile specifice departamentului de vanzari;
    - contacteaza noi clienti si le prezinta propuneri concrete de colaborare;
    - identifica permanent solutii de dezvoltare a portofoliului de clienti si de vanzare a produselor;
    - se preocupa de intocmirea dosarelor de analiza si monitorizeaza derularea contractelor incheiate acestora pana la incetare;
    - planifica, stabileste si participa la intalnirile cu clientii;
    - identifica nevoile clientilor si oportunitatile de vanzare si promovare a produselor;
    - ofera indrumare clientilor, coreland solicitarile acestora cu portofoliul de produse;
    - colecteaza si centralizeaza feedback-urile clientilor si formuleaza propuneri de imbunatatire a caracteristicilor produselor si a calitatii serviciilor;
    - participa cu propuneri la elaborarea si implementarea strategiei de vanzari;
    - gestioneaza in mod responsabil documentele primite de la clienti;

    Alte informatii

    BENEFICII:
    - veniturile sunt constituite din procentul din vanzari stabilit in Contractul de colaborare
    - activitatea se desfasoara in zona localitatii de domiciliu;
    - program flexibil, in functie de alte activitati sau un loc de munca stabil