Contabil Trezorerie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PRETURI PENTRU TINE active.


Vezi toate job-urile Contabil Trezorerie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: PRETURI PENTRU TINE
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Cu o experienta de 12 ani pe piata si o prezenta in 2 tari, Preturi Pentru Tine este cel mai mare retailer romanesc de imbracaminte, incaltaminte si accesorii pentru moda de zi cu zi.

    Cu peste 180 de magazine in Romania si Republica Moldova si peste 700 de angajati, PPT Preturi Pentru Tine aduce in viata clientilor produse vestimentare la preturi accesibile, in magazine de proximitate in orasele mici si medii.

    Cifra de afaceri pentru 2017 este de aprox 50 mil. EUR, compania ajungand la peste 25 mil. produse vestimentare si de incaltaminte vandute in unitatile proprii.

    Cerinte

    Aplica daca:

    - Ai experienta de minim 1-2 ani pe o pozitie similara;
    - Ai studii economice sau de contabilitate;
    - Ai experienta in utilizarea ERP (Navision - avantaj) si in utilizarea platformelor bancare;
    - Ai cunostinte bune de Microsoft Office (Excel, Word);
    - Intelegi aplicabilitatea procedurilor contabile /de trezorerie si fluxul de lucru specific;
    - Ai autonomie in organizarea si centralizarea sarcinilor specifice, inclusiv in modul de lucru cu documente si informatii variate;
    - Esti foarte atent(a) la detalii;

    Responsabilitati

    Ce ai de facut?

    - Primirea si verificarea corectitudinii registrelor de casa zilnice aferente magazinelor societatii;
    - Inregistrarea in NAVISION a tranzactiilor care nu se replica automat din magazin: retururi, salarii, depuneri de numerar, facturi de vanzare, facturi de cheltuieli, corectii pentru bonurile fiscale emise eronat etc;
    - Verificarea concordantei soldului de casa pentru fiecare magazin in sistemul informatic cu soldul inscris in registrul de casa de catre responsabilul din magazin;
    - Verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile efectuate referitoare la operatiunile de casierie;
    - Verificarea corectitudinii vanzarilor transmise automat in sistem;
    - Arhivarea registrelor de casa si a documentelor atasate acestora conform legislatiei in vigoare si regulilor interne;
    - Acordarea de suport pentru personalul din magazin in vederea completarii corecte a registrelor de casa.
    - Urmarirea operatiunilor legate de casierii ( corectitudine ) sau a posibilelor probleme (furturi,etc) catre Director Vanzari, Director Financiar, superior direct;

    Alte informatii

    Ce oferim:

    - Salariu fix;
    - Tichete de masa;
    - Abonament medical;
    - Birouri conectate la toate mijloacele de transport in comun (statie de metrou, tramvai, autobuz la distanta de 2-5 minute) si parcare supraetajata.
    - Cafeaua si mediul de lucru dinamic sunt din partea casei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (63)