Operator reconciliere documente
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.Vezi toate job-urile Operator reconciliere documente active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | ALIOR BANK |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 31.05.2020 |
Remote work: | On-site |
Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.
In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.
Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti
Proaspat absolvent sau student an terminal
Engleza nivel mediu
Abilități de utilizare a calculatorului (Windows, Excel) cel puțin la nivel mediu
Gândire analitică și abilitate de sinteză
Bune abilități de comunicare și atitudine pozitivă, dorința de a învăța lucruri noi
Initiativa si rezolvarea problemelor
Punctualitate și capacitate de a face mai multe activități în același timp
Înregistrarea documentelor originale primite de la curier, dar venite și prin canalele ale Băncii;
Verificarea calității și cantității documentelor originale în ceea ce privește informațiile despre clienți conform procedurilor interne
Scanarea și încărcarea documentelor in sistemele bancii, primite de la curier și cele primite de la punctele de lucru;
Pregătirea fișierelor interne pentru procesul de arhivare internă și înregistrarea în registrele interne
Pregătirea cutiilor de arhivare, în conformitate cu procedurile interne, in vederea expedierii catre compania de arhivare
Pregatirea borderourilor centralizatoare pentru colectarea documentelor din punctele de lucru
Realizarea rapoartelor de activitate lunare
Monitorizarea dosarelor clienților, a documentelor suplimentare, monitorizare și gestionare a discrepanțelor indentificate in documente
Monitorizarea activităților externalizate ale Băncil și a SLA furnizorilor de curierat;
Păstrarea relațiilor cu furnizorii externi pentru implementare și pentru îndeplinirea sarcinilor curente;
Monitorizarea și raportarea sarcinilor legate de activitățile curente
De ce sa lucrezi alaturi de noi? Iata cateva avantaje:
Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
Mediu de lucru placut in care incurajam comunicarea si dezvoltarea angajatilor
Colegi veseli si ambitiosi
Pachet atractiv de beneficii
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Procesare Date 3500 RON NET / luna | |
Operator Facturare - Chiajna Aplica fara CV | |
Operator Facturare-Baneasa Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (44) |
Raporteaza eroarea la