Operator reconciliere documente

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.03.2020
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte


    Proaspat absolvent sau student an terminal
    Engleza nivel mediu
    Abilități de utilizare a calculatorului (Windows, Excel) cel puțin la nivel mediu
    Gândire analitică și abilitate de sinteză
    Bune abilități de comunicare și atitudine pozitivă, dorința de a învăța lucruri noi
    Initiativa si rezolvarea problemelor
    Punctualitate și capacitate de a face mai multe activități în același timp

    Responsabilitati


    Înregistrarea documentelor originale primite de la curier, dar venite și prin canalele ale Băncii;
    Verificarea calității și cantității documentelor originale în ceea ce privește informațiile despre clienți conform procedurilor interne
    Scanarea și încărcarea documentelor in sistemele bancii, primite de la curier și cele primite de la punctele de lucru;
    Pregătirea fișierelor interne pentru procesul de arhivare internă și înregistrarea în registrele interne
    Pregătirea cutiilor de arhivare, în conformitate cu procedurile interne, in vederea expedierii catre compania de arhivare
    Pregatirea borderourilor centralizatoare pentru colectarea documentelor din punctele de lucru
    Realizarea rapoartelor de activitate lunare
    Monitorizarea dosarelor clienților, a documentelor suplimentare, monitorizare și gestionare a discrepanțelor indentificate in documente
    Monitorizarea activităților externalizate ale Băncil și a SLA furnizorilor de curierat;
    Păstrarea relațiilor cu furnizorii externi pentru implementare și pentru îndeplinirea sarcinilor curente;
    Monitorizarea și raportarea sarcinilor legate de activitățile curente

    Alte informatii

    De ce sa lucrezi alaturi de noi? Iata cateva avantaje:

    Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
    Mediu de lucru placut in care incurajam comunicarea si dezvoltarea angajatilor
    Colegi veseli si ambitiosi
    Pachet atractiv de beneficii