Manager Clientela Intreprinderi Medii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BRD - Groupe Société Générale active.


Vezi toate job-urile Manager Clientela Intreprinderi Medii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: BRD - Groupe Société Générale
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 27.04.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

    Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am cosntruit brandul sunt:
    - jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem.
    - inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor.
    - adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate.
    - profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

    Pe scurt:

    - 4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa.
    - 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

    Cerinte

    Cunostinte si experienta

    · Experienta in domeniul bancar – minim 1 an
    · Cunoasterea produselor si serviciilor bancii
    · Cunostinte de baza in domeniul analizei financiare
    · Cunoasterea documentelor normative ale bancii
    · Cunostinte economice, legislative, fiscale, in legatura cu domeniul bancar.
    · Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT
    · Limbi straine (engleza, franceza, s.a)

    Experienta necesara: experienta bancara in vanzari constituie un avantaj

    Responsabilitati

    Dezvoltarea portofoliului de clienti persoane juridice cu o cifra de afaceri peste 5 si pana la 50 milioane EUR, gestionarea si optimizarea relatiei banca-client, aplicand politica comerciala a bancii.
    Identificarea si atragerea de noi clienti;
    Contactarea si stabilirea de intalniri cu clientii;
    Gestionarea relatiilor cu clientii: primeste documentele de la clienti necesare intocmirii dosarului de credit pe care le transmite spre analiza ; primeste hotararea de aprobare, informeaza clientul asupra conditiilor de aprobare, asigura semnarea contractelor de credit si de garantie, urmareste realizarea in sistem a angajamentelor si a conditiilor derogatorii, etc;
    Urmarirea realizarii platilor din credit conform documentelor justificative si face verificari periodice ale garantiilor, stocurilor, investitiilor realizate/ in curs;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara, Lugoj,

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Brasov, Timisoara,