Operator Auto Back Office- Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE active.


Vezi toate job-urile Operator Auto Back Office- Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: BNP PARIBAS PERSONAL FINANCE
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.05.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o banca responsabila, implicandu-ne activ in programe de responsabilitate sociala si protejare a mediului. Prin actiuni proprii si parteneriate responsabile, compania intareste misiunea BNP Paribas in lume: investitii cu impact pozitiv asupra mediului.

    Sunem principalul promotor al creditului responsabil in Romania din 2005, iar produsele noastre pot fi accesate cu usurinta, direct in spatiile de vanzare (magazine si alte puncte de lucru), prin telefon sau online.

    Cerinte

    Iti doresti sa lucrezi in domeniul bancar dar nu ai experienta?
    Vino in echipa noastra si vei invata lucruri interesante!

    Ce abilitati iti sunt necesare pentru indeplinirea acestui rol?

    Iti plac provocarile, te poti adapta rapid schimbarilor si esti orientat catre rezultate.
    Esti o persoana organizata si gestionezi eficient timpul, respectand prioritatile agreate
    Dai dovada de obiectivitate, profesionalism si flexibilitate.
    Abilitatile de comunicare verbala si scrisa iti vor fi de mare ajutor pentru a gestiona cu tact situatiile dificile
    Cunosti si utilizezi cu usurinta pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
    Poti asimila rapid informatii noi si iti place sa lucrezi in echipa

    Nu esti sigur sau convins ca te vei descurca?

    Vom fi alaturi de tine si vei avea suportul necesar din partea noastra.
    Activitatea va incepe cu un training de 2-3 saptamani care iti va oferi increderea de care ai nevoie!

    Responsabilitati

    Care va fi rolul tau?

    Te vei ocupa de verificarea si completarea cererile de credit cu datele corecte
    Vei contacta telefonic solicitantul creditului pentru obtinerea de informaţii conform procedurii
    Vei raspunde la solicitarile si reclamatiile primite din partea clientilor, a colegilor de pe fiecare zona (ASM Auto) si Parteneri Auto
    Te vei ocupa de colectarea si procesarea documentelor primite prin e-mail, fax si fisele printate
    Colaborezi si pastrezi legatura telefonic cu ASM Auto (colegii responsabili pentru fiecare zona Auto) pentru rezolvarea rapida a cererii/contractului
    Urmaresti fluxul de lucru pentru fiecare cerere de credit,pana la finalizarea acesteia
    Prelucrezi datele clientilor si Partenerilor Auto in bazele de date si monitorizarea acestora
    Activezi / dezactivezi utilizatori si parole pentru Partenerii Auto si te ocupi de transmiterea lor catre ASM Auto
    Pregatesti si transmiti documentelor originale catre Parteneri si clienti

    Alte informatii

    Ce beneficii vei avea in cadrul companiei?

    Un mediu de lucru placut, dinamic,cu multe oportunitati de dezvoltare profesionala in domeniul financiar-bancar;
    Posibilitatea de a lucra in cadrul unei multinationale cu o cultura organizationala solida;
    Participarea la programe de dezvoltare personala si profesionala;
    Tichete de masa(valoare tichet 15.09 lei);
    Bonus anual de performanta;
    Abonament la clinica medicala privata;
    Seven Card; Bookster;Biciclete Cetelem;Masaj la birou;
    Team building,Christmas Party,Zile tematice;
    24 zile concediu de odihna,in functie de vechime se poate ajunge pana la 30 de zile de concediu de odihna pe an.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    3729 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (434)