Customer Advisor with Spanish, Italian or English

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Customer Advisor with Spanish, Italian or English active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 08.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Să cunoști limba Spaniolă, Italiană sau Engleză la nivel avansat;
    - Să fii orientat către nevoile clientului și să te adaptezi ușor;
    - Să ai capacitate de analiză și atenție la detalii;
    - Să ai excelente abilităti de comunicare;
    - Să fii proactiv și bun un jucător de echipă.

    Responsabilitati

    - Oferi suport prin telefon sau e-mail clienților și îi consiliezi în privința alegerilor pe care le pot face;
    - Asiști clienții în ceea ce privește livrarea din momentul în care pleaseaza comanda până când aceasta ajunge la destinație;
    - Gestionezi conturile clienților; contribui la rezolvarea sesizărilor acestora și propui soluții pentru solicitările lor;
    - Contribui la creșterea satisfacției clienților și la fidelizarea celor existenți.

    Alte informatii

    Beneficii:

    - Pachet salarial atractiv cu bonusuri și beneficii flexibile;
    - Program de muncă flexibil și adaptat nevoilor tale;
    - Un mediu de lucru tanăr, dinamic care îți va permite să înveți și să evoluezi pe plan profesional; 
    - 95% din promovări sunt din intern;
    - Vei beneficia de traininguri care te vor ajuta să îți dezvolți mai bine orientarea spre client, abilitătile analitice și munca în echipă.