Consultant backoffice - domeniul bancar

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.04.2020
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    - studii medii finalizate;
    - experiență anterioară de preferat în domeniul bancar;
    - limba engleză (nivel mediu);
    - cunoștinte MS Office (Excel/Access);
    - orientare către client;
    - comunicare eficientă;

    Responsabilitati

    - introducerea în sistemul băncii a datelor din cererile de emitere de carduri;
    - verificarea aplicațiilor sosite în conformitate cu procedurile în vigoare;
    - urmărirea și verificarea cursului aplicațiilor Instant Card Avantaj;
    - cunoașterea documentației necesare intocmirii dosarului de credit în conformitate cu manualul de creditare aplicat cardurilor de credit;
    - verificarea aplicațiilor de card aferente campaniilor inițiate de Bancă în conformitate cu fluxurile aferente aplicabile acestora;

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>