Secretara
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Humangest Group active.Vezi toate job-urile Secretara active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Humangest Group |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.04.2020 |
Remote work: | On-site |
Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.
Cerinte
Te vei potrivi perfect acestui rol dacă:
- Ai experiență solidă ca secretară sau asistent manager
- Îți dorești să continui această carieră și să lucrezi într-o companie de top
- Ai foarte bune cunoștințe de limba engleză
- Ai o atitudine pozitivă și bune abilități de comunicare
- Printre calitățile pe care le apreciezi incluzi seriozitatea și punctualitatea
Activitatea pe care o vei desfășura presupune:
- Derularea de activități de protocol
- Menținerea relației cu diverși furnizori, servicii de curierat și personal de curățenie;
- Punct de legatură principal pentru companie
- Preluarea comenzilor de produse pentru birou
- Organizarea de călătorii pentru colegi – la solicitarea acestora;
- Traduceri în și din limba engleză, daca este cazul;
- Suport pentru Director, Marketing, Office Manager și pentru colegi (redactare texte, formatare, orice alte task-uri administrative la cerere);
- Organizare dosare (copiere, scanare, îndosariere);
- Evidența și plata taxelor de timbru la oficiile poștale;
- Pregătirea corespondenței pentru poșta internă (prin curier), poșta externă;
- Recepționarea, înregistrarea în registrul firmei, scanarea și distribuiea corespondenței
- Pregatire documente pentru Contabilitate, task-uri minore precum aranjare, scanare (serviciu externalizat);
- Alte task-uri specifice secretariatului similare care apar ad-hoc.
Ce îți oferim
- Salariu motivant
- Program de lucru de luni până vineri, 9:00-18:00, o oră pauză de masă
- Contract pe perioadă nedeterminată
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Secretara Directia IMM (contract pe perioada determinata) BUCURESTI, |
Raporteaza eroarea la