Secretara

Angajator: LOJA FRUCTELOR / SLooP
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.02.2020
    Scurta descriere a companiei

    Loja Fructelor, o companie tânăra care a fost creata cu scopul de oferi romanilor o cale mai delicioasa, sănătoasă și convenabilă de a avea o dietă bogată în fructe și legume și a-i ajuta astfel sa trăiască mai ușor o viată sănătoasă.

    Marca SLooP este mândria noastră și este în totalitate dezvoltata în România.

    Iubim oamenii. Ne pasă de fiecare dintre ei. Suntem conectați, informați și le arătam cate de simplu e sa se hrănească, la trup și în suflet, cu lucruri sănătoase și bune 100% pentru ei.
    Respiram inovare. Suntem mereu in cautare de solutii tehnologice inovatoare care inlesnesc accesul unui public mai mare si eterogen la produse sanatoase facute din fructe si legume proaspete.
    Adevărat – Iubitor – Curajos, valori cheie pentru SLooP

    Valorile noastre regăsite în oameni:

    Fii natural! Nu doar produsele, ci si felul in care ne comportam unii cu alții și mai ales cu publicul nostru

    Fii cu inițiativă! Suntem o companie mică, nu-ți fie teamă sa faci lucrurile altfel. Si nu ceda niciodată in fata unei oportunități!

    Fii responsabil! Încearcă mereu să faci lucrurile mai bine, tine cont de comunitate și mediu. Țineți promisiunea!

    Fii generos! Fă-ți timp pentru ceilalți, fă-ți timp sa spui “mulțumesc!” sau sa dai un feedback onest. Si când poți, alocă timp și resurse pentru cei care au mai multa nevoie decât tine. Atât de simplu!

    Viata la SLooP

    Ne dorim sa creăm o afacere de care sa fim mândri! De aceea căutăm oameni inteligenți, pasionați, care inspiră, dornici sa contribuie la schimbare și care nu se dau înlături de la provocări. Ne dorim sa lărgim echipa cu oameni talentați, generoși și altruiști.

    Cerinte

    Secretariat /administrativ
    • Studii superioare
    • Limbi vorbite – engleza
    • Experienta in domeniu
    • capacitate de informare
    • capacitate de analiza si sinteza;
    • persoana ordonata si organizata ;
    • spirit de initiativa
    • loialitate fata de firma
    • atentie distributiva
    • prezenta placuta

    Responsabilitati

    • administrează şi coordonează activităţile de la sediul firmei ;
    • obţine aprobări privind diverse situaţii apărute în cadrul sediului;
    • administrează echipamentele de birou si transmite comenzi catre service şi mentenanţă
    • monitorizeaza consumabilele si realizeaza comenzile pentru papetarie, birotica, apa, fructe, cafea, produse de curatenie etc.
    • asigura asistenta in vederea rezolvarii problemelor aparute in birou, contacteaza personalul specializat in rezolvarea problemelor respective si se asigura ca acestea sunt rezolvate in cel mai scurt timp
    • pregăteşte şi transmite corespondenţa în numele firmei;
    • tine legatura directa cu departamentele din cadrul companiei si pregateste actele lunare ce trebuie transmise
    • se asigură de faptul că angajaţii au toate materialele necesare pentru o bună desfăşurare a activităţii;
    • planifica achiziţia de diverse materiale;
    • răspunde /coordoneaza ordinea din cadrul sediului firmei;
    • face aranjamente de ordin logistic pentru şedinţe şi întâlniri;
    • tine evidenta si managementul corespondentei, (scrisa si e-mail)
    • transmite corespondenta scrisa prin curierat rapid si/sau prin posta romana, in functie de necesitate cu confirmare de primire sau continut declarant.

    Alte informatii

    - Contract de munca pe perioada nedeterminata; mediu de lucru placut; detaliile legate de salariu se discuta in cadrul interviului.