BMF TOTAL SERV -angajeaza CONSILIER JURIDIC
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BMF GRUP active.Vezi toate job-urile BMF TOTAL SERV -angajeaza CONSILIER JURIDIC active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro |
Angajator: | BMF GRUP |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.04.2020 |
Remote work: | On-site |
BMF GRUP este o companie de top, specializata in servicii integrate pentru toate tipurile de cladiri.
Echipa BMF are expertiza in SERVICII INTEGRATE de FACILITY MANAGEMENT pentru constructii, cum ar fi: centre comerciale, birouri, platforme logistice, magazine multibrand, asambluri rezidentiale, locatii bancare.
- studii superioare juridice finalizate (Facultatea de Drept);
- experienta relevanta pe un post similar intre 1-3 ani;
- cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
- excelente abilitati de comunicare, putere de concentrare si capacitate de sinteza;
- atitudine pozitiva, proactiva, capacitate de asimilare rapida;
- respectarea termenelor limita si orientare spre solutionarea problemelor;
- atentie la detalii;
- gestionarea eficienta a timpului de lucru;
- capacitatea de a organiza documente, informatii si dosare;
- bune cunostinte de operare PC (pachetul MS Office).
- intocmeste sau revizuieste contracte/ acte aditionale intre companie si furnizori/clienti si le adapteze conform legislatiei in vigoare si intereselor companiei reprezentate;
- intocmeste diverse documente cu caracter juridic ( adrese, notificari, hotarari AGA, imputerniciri, etc. )
- urmareste modificarile legislative, informeaza persoanele interesate din cadrul companiei cu privire la acesta si prezinta implicatiile pe care le au pentru activitatea companiei;
- inregistreaza si arhiveaza contractele cu clientii companiei;
- organizeaza procedura de semnare a documentelor emise de companie, conform regulilor interne;
- coordoneaza relatia cu Oficiul Registrului Comertului;
- actualizeaza in registrele speciale informatii cu privire la modificarile intervenite in societate (schimbare sediu, deschidere/ inchidere puncte de lucru, informatii asociati/ administratori, etc.)
- redacteaza documentele necesare privind modificarea/ completarea Actului constitutiv al companiei, intocmeste hotarari AGA, tine evidenta documentelor de drept societar ale companiei;
- intocmeste diverse opinii, rapoarte si situatii solicitate de catre managerul departamentului;
- mentie relatia cu celelalte departamente ale companiei si oferta consultanta juridica cu privire la subiectele
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
IT Commercial Service Manager BUCURESTI, | |
IT Procurement - Senior Manager Hybrid | |
Sourcing Operations & Tactical Buying Hybrid | |
Vezi job-uri similare (171) |
Raporteaza eroarea la