Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 04.03.2020
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Gi Group România recrutează pentru partenerul sau, o importanta companie distribuitoare de scule electrice si echipamente industriale pentru constructii, candidati pentru rolul de Asistent Manager Depozit.
    Locatie: Stefanestii de Jos, Ilfov (transport asigurat).

    Cerinte:
    - Experienta anterioara de lucru intr-unul dintre departamentele: logistica, back office, administrativ, customer care, call center;
    - Cunostinte bune Microsoft Office (Excel), SAP prezinta avantaj;
    - Cunostinte medii de limba engleza;
    - Persoana organizata, ordonata si atenta la detalii.

    Responsabilitati

    Elaborarea documentelor necesare activitatii din depozit sub indrumarea managerului (bonuri, avize, receptii, etc);
    Completarea documentelor necesare returnarii articolelor reparate, comform fluxului de document aprobat de managementul companiei;
    Pregatire liste pentru casare, in urma inventarului pentru produsele defecte;
    Solicitare oferte de pret catre furnizorii de materii prime (folie, etichete, scotch).

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv;
    - Tichete de masa 15 lei / zi lucratoare;
    - Program de lucru office, L-V, orele 08.00 - 16.30;
    - Mediu profesionist de lucru.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (140)