Asistent acordare credite
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Asistent acordare credite active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.02.2020 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Gi Group este în căutarea unui Asistent acordare credite pentru clientul său, una dintre cele mai mari insititutii financiare non-bancare din România care își deschide primul punct de lucru într-un important centru comercial din București.
Obiectivul postului îl reprezintă atât preluarea și gestionarea solicitărilor de accesare a creditelor, cât și dezvoltarea portofoliului de produse.
Candidatul ideal
• Studii medii absolvite;
• Experiență în furnizarea de servicii și vânzarea de produse – prezintă un avantaj;
• Atitudine proactivă și orientare spre rezultate;
• Abilități de prezentare și organizare;
• Responsabilitate, operativitate, orientare către dezvoltare profesională.
Responsabilitățile postului:
• Promovarea produselor companiei în vederea creditării, respectând cerințele companiei și oferirea celor mai optime soluții financiare;
• Promovarea serviciilor și produselor, cu scopul creșterii numărului de clienți noi și menținerea portofoliului de clienți;
• Completarea documentației de creditare conform normelor și respectând politicile și procedurile interne;
• Gestionarea solicitărilor din partea clienților și soluționarea acestora.
Beneficii:
• Pachet salarial atractiv;
• Bonus de performanță lunar;
• Bonuri de masă;
• Asigurare medicală;
• Susținere în dezvoltarea unei cariere pe termen lung.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Broker Credite Hybrid | |
ASISTENT DE VÂNZĂRI BUCURESTI, | |
Asistent de farmacie in Bucuresti si Ilfov Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (58) |
Raporteaza eroarea la